عملیات مسدودسازی بخش شمالی زیرگذر عاشق اصفهانی با موفقیت اجرا شد

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان با اشاره به فعالیت‌های عمرانی ایستگاه عاشق اصفهانی خط دوم متروی اصفهان گفت: عملیات مسدودسازی بخش شمالی زیرگذر عاشق اصفهانی با موفقیت اجرا شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان قطارشهری اصفهان، محمدرضا بنکدار هاشمی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی خط دوم قطارشهری اصفهان اظهار کرد: پیرو اطلاع‌رسانی‌های قبلی، عملیات مسدودسازی بخش شمالی زیرگذر عاشق اصفهانی با همکاری پلیس راهور بامداد امروز اجرا شد.

وی با بیان اینکه این عملیات به منظور فعالیت‌های عمرانی ایستگاه عاشق اصفهانی خط دوم قطارشهری اصفهان صورت می‌گیرد، ادامه داد: در حال حاضر روزانه نزدیک به ۵۰۰ نفر در خط دوم قطارشهری اصفهان و در دو شیفت کاری مشغول فعالیت‌های عمرانی هستند و در تلاش هستیم که این نیاز شهر را بر اساس زمانبندی صورت گرفته، عملیاتی کنیم.

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان تصریح کرد: با توجه به مصوبه شورای ترافیک استان اصفهان و به دلیل ساخت هسته مرکزی ایستگاه عاشق اصفهانی از خط دوم قطار شهری اصفهان، از ۱۶ آذر امسال، باند شمالی زیرگذر میدان عاشق اصفهانی واقع در شمال اصفهان مسدود شد؛ این عملیات عمرانی مربوط به ساخت پل در محل زیرگذر به منظور عبور قطار و ساخت ایستگاه عاشق اصفهانی خط دوم مترو است

بنکدار هاشمی تصریح کرد: قرار است باند جنوب زیرگذر میدان عاشق اصفهانی مورد استفاده قرار گیرد و باند شمالی این خط تا زمان پایان عملیات عمرانی، مسدود بماند؛ با توجه به این موضوع، ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان، پیشنهاد می‌ شود شهروندان از این تاریخ از مسیرهای جایگزین به منظور تردد در منطقه مذکور استفاده کنند.مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص مسیرهای جایگزین ترافیکی این منطقه با همکاری استانداری اصفهان، شهرداری اصفهان، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، پلیس راهور اصفهان و سایر دستگاه‌های مرتبط انجام شده است.

وی پیرامون فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در خط دوم قطار شهری تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت عمرانی چهار ایستگاه خط دوم قطارشهری اصفهان آغاز شده و تلاش می‌کنیم در صورت اختصاص بودجه و حمایت در زمان مد نظر اقدامات لازم را اجرایی کنیم.

بنکدار هاشمی گفت: ایستگاه‌های شهرک امام حسین(ع)، زینبیه، عاشق اصفهانی و عمان سامانی در حال حاضر در دست فعالیت است و عملیات اجرایی دو ایستگاه شاهد و لاله نیز در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا؛ خط دوم مترو اصفهان، خط شرقی_غربی به طول حدود ۲۴.۷ کیلومتر و دارای ۲۳ ایستگاه است که از ایستگاه شهرک امام حسین(ع) آغاز و به ایستگاه میدان شهدای خمینی‌شهر ختم می‌شود.

کد خبر 360691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.