۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
هوای اصفهان سالم شد

کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته تا ۱۲ ظهر امروز جمعه شانزدهم آذرماه با میانگین ۵۱ در وضعیت سالم ثبت شده است.

محمود مزارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه امروز میانگین شاخص آلاینده‌های موجود در هوای اصفهان بر روی عدد ۵۱  قرار گرفته است، اظهار کرد: میزان غلظت آلاینده‌های هوا در این شهر نسبت به روز گذشته ۶۱ درصد کاهش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه بارش باران و وزش باد شدید در کاهش میزان غلظت آلاینده‌ها تاثیر بسزایی داشته است که کیفیت هوا در چند ساعت اخیر به ۳۶ رسیده و وضعیت پاک ثبت شده است، افزود: هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز با میانگین شاخص کیفی بر روی ۵۱ عدد قرار گرفته و وضعیت سالم ثبت شد.

کارشناس مسئول کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس شاخص آلاینده‌های موجود در هوا در خیابان دانشگاه بر روی عدد ۵۹ و خیابان استانداری بر روی عدد ۵۲ قرار گرفت.

مزارع گفت: کیفیت هوا در خیابان احمدآباد با شاخص ۴۵ و خیابان رودکی با شاخص ۴۶  پاک است.

وی با بیان اینکه کیفیت هوا در شهرستانهای نجف آباد و مبارکه  به ترتیب با شاخص آلاینده ۳۹ و ۴۶ در وضعیت پاک و در شاهین شهر و سجزی با شاخص های ۶۰ و ۵۷ در وضعیت سالم قرار دارد.

کد خبر 360687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.