حرکت نمایندگان اصفهان یعنی خواستن واقعی و هدفمند

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برای آنکه بدانیم چه می‌خواهیم باید بدانیم کجای کار هستیم و برای آنکه بخواهیم راهبردی برای شهر تبریز داشته باشیم ابتدا باید تبریزشناس باشیم

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید نیکوخصلت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در خبرها آمده است که نمایندگان یکی از شهرهای پیشرو کشور در اعتراض به حذف بودجه مرتبط با آب آن شهر از لایحه بودجه دولت همگی در حرکتی اعتراضی و نمادین از نمایندگی خود استعفا دادند؛ این حرکت یعنی خواستن واقعی و هدفمند.

وی افزود: واقعا ما چه می‌خواهیم؟ برای آنکه بدانیم چه می‌خواهیم باید بدانیم کجای کار هستیم و برای آنکه بخواهیم راهبردی برای شهر تبریز داشته باشیم ابتدا باید تبریزشناس باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز برخی از خوصیات تبریز را برشمرد و ادامه داد: به راستی درحال حاضر متخصصان امر کدام یک از موارد زیر را برای تبریز تایید می‌کنند؟ هم‌اکنون تبریز شهر صنعتی و اقتصادی، مرکز تجارت جاده ابریشم، شهری مذهبی و پایتخت جهان تشیع، شهری چهارفصل، پربرف و تب ریز، فیروزه جهان اسلام، پایتخت فرش جهان، مرکز آجیل خاورمیانه، پایتخت شیرینی، شکلات، کفش و چرم کشور و... است.

وی اضافه کرد: در کنار هم تبریز را به آنچه در گذشته شناخته می‌شد برسانیم؛ امکان پذیر است به شرط آنکه بدانیم چه بودیم، چه هستیم و می‌خواهیم چه تغییراتی پیش رو داشته باشیم؛ این امکان پذیر است به شرطی که درصد پایینی از جامعه واقعا بخواهد چرا که بر اثر قانون اثر مغناطیسی مطمئنا این خواسته تمام جامعه را درخواهد نوردید.

نیکوخصلت تصریح کرد: برای من حرکت گاهی آنچنان آرام است که به میزان خواستن خود به عنوان نماینده مردم شک می‌کنم؛ واقعا می‌دانیم که چه می‌خواهیم؟

کد خبر 360685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.