نقش جهان را مانند آزادی آماده کنید

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: از شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی خواهش می کنیم همانطور که به ظرف مدت ۱۵ روز کلیه مشکلات ورزشگاه آزادی را با صرف هزینه های بسیار زیاد آماده کردند، ورزشگاه نقش جهان را هم با صرف هزینه کمتر تجهیز و تکمیل کنند.

مسعود تابش درگفت وگو باخبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه نقش پیش از دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه در بازدیدی که از ورزشگاه نقش جهان و مسیرهای منتهی به آن داشت تمام مشکلات و اقدامات انجام شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و روند تمام عملیات های انجام شده و در دست احداث را از نزدیک دید.

وی افزود: در تلاش هستیم تا بهترین شرایط را برای دیدار روز یکشنبه -۱۸ آذرماه- فراهم کنیم تا مشکلات هواداران برای ورود و خروج از ورزشگاه به حداقل برسد. مسیری را از خیابان فرزانگان به سمت ورزشگاه باز کردیم که تا روز مسابقه زیرسازی می شود و پارکینگی با ظرفیت ۲۵۰۰ خودرو در انتهای این مسیر قرار دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: از شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی خواهش می کنیم همانطور که ظرف مدت ۱۵ روز کلیه مشکلات ورزشگاه آزادی را با صرف هزینه های بسیار زیاد آماده یک بازی استاندارد و بین المللی کردند که باعث خوشحالی ما هم شد، با صرف هزینه های کمتر ورزشگاه نقش جهان را که نوساز است و می تواند تبدیل به یک ورزشگاه ملی شود و مسابقات ملی را میزبانی کند برای ما تجهیز و تکمیل کنند. 

وی ادامه داد: خوشبختانه مدیر عامل شرکت توسعه تجهیز یک فرد اصفهانی و ورزشی است و امیدوارم برای تسریع در امر تجهیز ورزشگاه نقش جهان به مانند اقدامات انجام شده برای ورزشگاه آزادی همت ویژه ای داشته باشد تا انتظارات مردم اصفهان برآورده شود.

کد خبر 360661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.