توزیع تخم مرغ دولتی در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع تخم‌ مرغ طرح تنظیم بازار به قیمت شانه‌ای ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان خبر داد.

محمد مجیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در ماه‌های گذشته قیمت تخم‌ مرغ در بازار روند افزایشی داشته است و  به بیش از شانه‌ای ۲۲ هزار تومان رسیده است، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات به شهروندان گرامی در تمامی بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان  تخم مرغ بسته‌بندی به قیمت شانه‌ای ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می‌شود و به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

وی افزود: به منظور ایجاد تعادل در بازار تخم مرغ با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار استان و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان تا کنون، ۲۱ هزار کیلو تخم‌ مرغ در ۱۴ بازار روز کوثر شهرداری اصفهان توزیع شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با اشاره به استقبال شهروندان از بازارهای روز کوثر، تصریح کرد: این بازارها با توجه به وجود نظارت‌های مستمر بر آنها و ارائه خدمات مناسب آنها که موجب اطمینان و استقبال شهروندان شده است، برای توزیع اقلام تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.

مجیری افزود: هیچ محدودیتی در عرضه تخم‌مرغ وجود ندارد و طبق هماهنگی های انجام شده توزیع این محصول به قیمت اعلام شده تحت نظارت بازرسان سازمان صنعت معدن وتجارت ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: تمامی غرفه‌های عرضه تخم مرغ موظف هستند با نصب بنر توزیع تخم مرغ تنظیم بازار و اعلام قیمت آن در مقابل غرفه خود شهروندان را مطلع کنند.

کد خبر 360657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.