ذوب‌آهن واقعی را خواهید دید / باران هم ببارد، آماده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: اگر فردا هوا بارانی باشد شرایط را کمی برایمان سخت می‌کند ولی چون ما تقریبا در همه شرایطی تمرین کرده‌ایم یک بازی خوب را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی از فردا -جمعه ۱۶ آذر ماه- آغاز می شود که تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در قائمشهر مقابل سپیدار این شهر به میدان می رود.

بیان محمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در خصوص این دیدار اظهار کرد: از مهر ماه امسال تیم را بستیم و تمرینات را شروع کردیم، یک یا دو بازیکن از تیم جدا شدند و سه بازیکن و یک دروازه‌بان به جمعمان پیوستند. در کل بازیکنانمان یا از قبل سابقه حضور در تیم‌های ملی را داشته‌اند یا الان هم عضو تیم ملی هستند که می‌توان گفت از هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان ملی‌پوش داریم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن تصریح کرد: سپیدار قائمشهر امسال تازه لیگ برتری شده است به همین خاطر خیلی شناخت از این تیم نداریم اما می‌دانم که تیم خوب و با انگیزه‌ای است. اکثر بازیکنانش از رده جوانان هستند و فردا هم مقابل ما با انگیزه ظاهر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای بازی فردا از وضعیت آب و هوایی مطلع هستیم و به احتمال خیلی زیاد بازی در زیر باران برگزار می‌شود. بازی در هوای بارانی و زمین‌های شمال شرایط را برایمان سخت‌تر می‌کند ولی ما تقریبا چون در همه شرایطی تمرین داشته‌ایم و خودمان را آماده کرده‌ایم قطعا فردا یک ذوب‌آهن خیلی خوب را خواهید دید.

محمودی تاکید کرد: در این دو، سه ماهی که من هدایت تیم را بر عهده گرفته‌ام کیفیت کار بچه‌ها راضی‌کننده بوده است، در پست‌هایی که ضعف داشتیم تقویت انجام شده و یک تیم خوب را تشکیل داده‌ایم. قطعا نگاه من و کادر فنی به رده بالای جدول است، آمده‌ایم که به رشد فوتبال اصفهان کمک کنیم و اینکه نام ذوب‌آهن را همچنان پرآوازه نگه داریم.

کد خبر 360647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.