هدفی جز قهرمانی نداریم / موری از سپاهان جدا شد

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: با هدف قهرمانی کارمان را آغاز کردیم و چیزی غیر از این نمی‌خواهیم و نتیجه اصلی‌ را در طول مسابقات و آخر فصل خواهیم دید.

سمیه شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز جمعه -۱۶ آذر ماه- در ورزشگاه صفائیه با آذرخش تهران مسابقه داریم که تیم خوب، جوان و قابل احترامی است. آن ها مطمئنا مقابل تیم‌های بزرگتر خوب کار می‌کنند تا خودشان را نشان دهند، ما به همه تیم‌ها به خصوص تیم خوب آذرخش احترام می‌گذاریم و امیدواریم بتوانیم مقابلشان یک نتیجه خوب بگیریم.

وی افزود: سه بازیکن ملی‌پوش از رده سنی بزرگسالان در تیم حضور دارند که اخیرا با تیم ملی در مسابقات بین المللی حضور داشتند. البته بازیکنان ملی‌پوش از رده جوانان هم داریم که یکی از آن‌ها به نام مرضیه فیضی در تیم ملی جوانان با خودم در مسابقات میانمار بود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان تاکید کرد: برای بازی با آذرخش آمادگی بچه‌ها خوب است چون زمان زیادی را صرف تمرینات کردیم ولی به دلیل فصل سرما، سرماخوردگی شایع است و الان چند بازیکن کلیدی‌ ما با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. نمی‌توانیم آن‌ها را در ارنج اصلی قرار دهیم در عین حال نگرانی هم وجود ندارد زیرا بازیکنان جایگزین به اندازه کافی در اختیار داریم و می‌توانیم از جوانان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شاکله اصلی تیم حفظ شده، خاطرنشان کرد: تعدادی از بازیکنان سال قبل از ما جدا و تعدادی هم اضافه شده‌اند؛ فروغ موری، زهرا خندان، افسانه اقبال و زمرد سلیمانی دیگر در کنار ما نیستند و مرضیه فیضی، سمیرا محمدی، مرضیه نیکخواه، مهناز شاهمرادی و فروزان محققیان به جمع ما پیوستند.

شهبازی ادامه داد: البته شش یا هفت بازیکن جوان هم به تیم اضافه کرده‌ایم که متولدین ۷۹، ۸۰ و ۸۱ در کنار بازیکنان باتجربه و بزرگسال در تمرینات حضور دارند تا هم تجربه‌ای برایشان باشد و هم برای مسابقات سال‌های بعد که قرار است از آن‌ها در رقابت‌ها استفاده شود آماده شوند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان تصریح کرد: از همان اول  تمریناتمان را با هدف قهرمانی آغاز کردیم، تمام امکانات، نوع تمرینات و نظم تیمی‌مان شکل و شمایل قهرمانی دارد و ما چیزی غیر از این نمی‌خواهیم. تنها منتظر شروع رقابت‌ها بودیم که به امید خدا نتیجه اصلی‌ را در طول مسابقات و آخر فصل خواهیم دید.

کد خبر 360644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.