شمال شهر اصفهان، جانی دوباره می گیرد

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: "حلقه حفاظتی ترافیکی شهر" یکی از ابرپروژه‌های اصفهان به شمار می رود که پس از اجرا، امنیت جانی و زیست محیطی را به شمال شهر باز گردانده و نفس شمال شهر را باز می‌کند.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: امروز طی مراسمی با حضور استاندار اصفهان، عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه  شهید اردستانی که یکی از تقاطع های حلقه حفاظتی است، اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح در اتوبان شهید اردستانی ارتباط مناطق ۱۰ و ۱۴ را در رینگ حلقه حفاظتی به هم متصل می‌کند، افزود: خوشبختانه در حال حاضر حدود دو و نیم کیلومتر از میدان فرزانگان آزادسازی شده و نزدیک سه و نیم کیلومتر دیگر از مسیر باقی مانده تا به تقاطع برسد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ظرف ۱۰ ماه آینده همزمان با پایان عملیات بهره برداری از این تقاطع غیرهمسطح، حلقه حفاظتی را به ادامه خیابان فرزانگان اتصال می‌دهیم تا پس از سال‌های سال مشکل ترافیکی مردم مناطق هفت، ۱۰ و ۱۴ مرتفع شود.

وی ادامه داد: این تقاطع باعث می‌شود هیچ خودروی سنگینی نتواند وارد شهر شود، همچنین شهر به آرامش رسیده و شهروندان امنیت جانی و زیست محیطی بیشتری خواهند داشت.

شمسی با بیان اینکه برای آزادسازی تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی در محدوده منطقه ۱۴ بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است، اظهارکرد: اجرای این پل و ادامه رینگ به سمت میدان فرزانگان ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

کد خبر 360600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.