کامیونداران و کشاورزان فرانسه به صف معترضان پیوستند

اتحادیه‌های کامیونداران و کشاورزان فرانسه به منظور افزایش فشار بر دولت این کشور جهت رسیدگی به شکایات و تحقق مطالباتشان، اعضای خود را به برگزاری اعتصاب و اعتراضات عمومی دعوت کردند.

به گزارش ایمنا، دو اتحادیه کامیونداران فرانسه با دعوت از اعضای این اتحادیه به برگزاری اعتصاب از یکشنبه شب، اعلام کردند تا زمانی که به شکایات آنها رسیدگی نشود، به اعتصاب خود در سراسر کشور ادامه می دهند.

دو اتحادیه مزبور که نماینده رانندگان کامیون‌های باربری در فرانسه هستند، از اعضای خود خواستند که یکشنبه شب با توقف فعالیتهای خود علیه کاهش نرخ اضافه کاری اعتراض کنند.

درخواست این اتحادیه ها برای برگزاری اعتصاب در حالی مطرح شد که جنبش اعتراضات ضد دولتی «جلیقه زردها» به رغم اعلام دولت فرانسه مبنی بر کنار گذاشتن طرح افزایش مالیات بر سوخت در ماه ژانویه همچنان ادامه دارد.

این اتحادیه‌ها در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که «این [اعتصاب] برای دفاع از دستمزدهای واقعی است؛ درست مانند جلیقه زردها». افزون بر این، اتحادیه اصلی کشاورزان فرانسه نیز درصدد است تا با برگزاری اعتراضات فشارها بر دولت «امانوئل ماکرون»، رییس جمهور فرانسه را افزایش دهند.

اتحادیه‌های کشاورزان فرانسه در تلاش برای گرفتن این تضمین از دولت فرانسه هستند که در روند مذاکرات با توزیع کنندگان بر سر قیمت محصولات، دولت فرانسه از آنها جانبداری کند.

کد خبر 360590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.