تماس بیش از ۴ هزار نفر از شهروندان اصفهانی با ۱۳۷ در یک هفته

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، چهار هزار و ۵۸۵ مرتبه با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری تماس برقرار کردند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۱۴۸ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۹ درصد، ۲۹۲ تماس معاونت عمران معادل هفت درصد و ۵۷ مورد نیز ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های شهروندان ۵۴۲ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز و سد معبر خودروهای دستفروش به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۸۸ درصدی شهروندان بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۳۴۴ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۶۶۸ مورد مشاوره از جمله شماره تلفن شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه یا شماره اماکن تفریحی به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس بگیرند و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح کنند و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 360589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.