مناقشات سیاسی مانع کار بیمارستان ایران دبی شده است

نایب رییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ریشه مشکل بوجود آمده برای بیمارستان ایرانیان دبی، مناقشات سیاسی و دیپلماتیک بین تهران و ابوظبی است.

محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با ایمنا، خاطرنشان کرد: سالیان سال است که ایران دارای یک درمانگاه و بیمارستان فوق تخصصی در دبی است که مورد وثوق افکار عمومی است و حتی خیلی از اعضای خاندان سلطنتی دبی هم از خدمات این بیمارستان بهره برده اند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر افزود: این بیمارستان از نظر تجهیزات پزشکی و هتلینگ و همچنین ارائه خدمت در جایگاه مناسب و قابل رقابت با بیمارستان‌های اروپایی، به ویژه بیمارستان فرانسوی‌ها و آمریکایی‌های دبی است.

این نماینده مجلس در عین حال تاکید کرد: متاسفانه هیات حاکمه امارت بخش درمان را سیاسی تلقی کرده، با صدور دستورالعملی مبنی بر جلوگیری از انعقاد قرارداد بیمه‌ای با بیمارستان ایرانی، این بیمارستان را با مشکل و چالش مواجه کرده است.

وی تأکید کرد: از این رو لازم است برای اداره این بیمارستان تدبیر ویژه‌ای اتخاذ کنیم؛ چرا که با این شرایط امکان ارائه خدمات به بیماران و کسب درآمد برای روپا نگه داشتن بیمارستان وجود نخواهد داشت.

قربانی تصریح کرد: کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زودی با حضور دکتر پیوندی، رییس سازمان هلال احمر که مدیریت بیمارستان ایرانی دبی را عهده دار است، به این موضوع ورود کرده، بررسی های لازم را انجام می دهیم.

کد خبر 360585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.