وعده‌های مسئولان در مورد پروژه آبرسانی به اصفهان محقق نشده است

نجف‌آباد- امام جمعه نجف‌آباد گفت: مسئولان در بالاترین سطح از جمله رییس جمهور و برخی وزرا به مردم و مدیران استان قول دادند که پروژه‌های ناتمام مربوط به تامین آب اصفهان را با اختصاص منابع مالی لازم به پایان برسانند، اما متاسفانه ریالی به این کار اختصاص نداده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف‌آباد حجت الاسلام  مصطفی حسناتی در خطبه‌های این هفته اظهار کرد: مسئولان در سطح مقامات ارشد و در رده‌های پایین‌تر بایستی پیگیر رفع مشکلات مردم باشند.

حسناتی با اشاره به خروج هفت ماه پیش آمریکا از برجام و وعده‌های عمل نشده اروپایی‌ها عنوان کرد: همین اروپایی‌ها چندین ماه است که ما را معطل وعده و وعیدهای خود کرده‌اند و حتی جنگ روانی علیه ایران راه انداخته‌اند. مسئولان باید به سراغ مردم و پتانسیل‌های داخلی بروند.

وی با اشاره به استعفای اخیر نمایندگان استان در اعتراض به تخصیص پیدا نکردن ردیف بودجه برای پروژه‌های آبرسانی به اصفهان در بودجه سال آینده تصریح کرد: مسئولان در بالاترین سطح از جمله رییس جمهور و برخی وزرا به مردم و مدیران استان قول دادند که پروژه‌های ناتمام مربوط به تامین آب اصفهان را با اختصاص منابع مالی لازم به پایان برسانند،اما متاسفانه ریالی به این کار اختصاص نداده و استان ممکن است حتی با مشکل تامین آب شرب نیز مواجه شود.

خطیب نماز جمعه نجف‌آباد از وضعیت یمن به عنوان مظلوم‌ترین حادثه قرن یاد کرد و گفت: کسانی که مدعی خادمی حرم الله هستند، حدود چهار سال است که بدترین جنایات را در حق مردم مظلوم و مومن این کشور انجام می‌دهند و غربی‌ها با اهداف مختلف از جمله دوشیدن گاو شیرده خود در منطقه، چشم‌شان را بر این جنایات بسته‌اند.

حسناتی ادامه داد: در مذاکرات اخیر تلاش دارند چیزهایی که در میدان جنگ به آن دست پیدا نکردند را پشت میز مذاکره محقق کنند و از تجزیه یمن سخن گفته‌اند، اما مطمئنا این توطئه نیز شکست خواهد خورد و پیروزی نهایی با این مردم مظلوم خواهد بود.

وی با اشاره به تلاش مسئولان در تقویت حوزه فرهنگ نماز افزود: در سال‌های اخیر شاهد فعالیت خیریه نماز در شهرستان بوده‌ایم که ساخت یا نوسازی نمازخانه مدارس و تهیه جایزه برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مراسم نماز جماعت از جمله فعالیت‌های آن بوده است.

امام جمعه نجف‌آباد حضور مسئولان در نماز جماعت مدارس را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: اگر قامت نماز در جامعه‌ای شکسته شود، امکان ایستادگی در برابر فسادها و زشتی‌ها نخواهد داشت.

حسناتی با اشاره به شانزدهم آذر سالروز شهادت سه دانشجو در جریان اعتراض به سفر معاون رییس جمهور آمریکا به ایران پس از کودتای سیاه ۲۸ مرداد سال۱۳۳۲ گفت: دانشجویان به عنوان مجموعه برگزیده جامعه نقش مهمی در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف داشته‌اند و امروز نیز به عنوان افسران جنگ نرم نقش مهمی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بر عهده دارند.

کد خبر 360571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.