مسئولان و کارشناسان حراست باید مجهز به علم روز باشند

استاندار اصفهان گفت: مدیران و مسئولان حراست باید مجهز به علم روز باشند؛ چرا که دشمنان به صورت مداوم ترفندها و نقشه‌های خود را تغییر می دهند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در همایش سالانه سراسری مدیران و مسئولان حراست استانداری اصفهان و ادارات تابعه که با حضور محمدابراهیم شوشتری، رییس مرکز حراست وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: همه مدیران به شدت بدهکار نظام هستند و اینجانب نیز از ابتدا با خدای خود عهد بستم که به هیچ وجه به نظام نه نگویم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه از پیش از انقلاب همواره آرزوی زندگی در فضای حکومت اسلامی را داشتیم، تصریح کرد: اکنون ۴۰ سال است که در این فضا زندگی می کنیم که نتیجه مجاهدتها، تلاش‌ها، ایثارگری‌ها و شهادت‌های بسیاری است. اکنون آبروی نظام در دستان ما است و باید دِین خود را ادا کنیم که در غیر از این صورت در قیامت باید جوابگو باشیم.

وی فعالیت بخش حراست را بسیار حساس خواند و افزود: این بخش ها باید طبق ضوابط و قوانین نظام و در راه تسهیل در امور مردم حرکت کنند؛ چرا که بخشنامه‌ها برای حل مشکلات وضع شده اند و نه اینکه برای افراد ایجاد مشکل کنند و باید در این مسیر الگو باشیم.

رضایی با تاکید بر اینکه باید اصل بر اعتماد گذاشته شود مگر اینکه خلاف آن ثابت شود، افزود: فعالان بخش حراست باید به روز باشند؛ چرا که دشمنان به صورت مداوم ترفندها و نقشه های خود را تغییر می دهند.

عباس رضایی خاطر نشان کرد: پیشگیری موثرتر از درمان است و در بسیاری از موارد مشاهده می شود که هزینه‌های بسیاری برای درمان پرداخت می شود در حالی که با هزینه‌های بسیار پایین‌تر می‌توان از مشکلات پیشگیری کرد.

وی احترام به ارباب رجوع را ضروری برشمرد و افزود: مردم تشنه محبت هستند و در این رابطه کارکنان شهرداری‌ها مسئولیت بیشتری دارند.

رضایی با بیان اینکه در مواقعی احساس می شود که روحیات جهادی ابتدای انقلاب تاحدودی رنگ باخته است، اظهار کرد: اکنون جنگ، جنگ اقتصادی و فرهنگی است و می طلبد که با همان روحیه جهادی کارها انجام پذیرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه قهرمان امروز کسی است که ایجاد اشتغال می‌کند، افزود: باید دست این افراد را بوسید و مسیر را برای آن‌ها سهل و آسان کرد.

مدیران وظیفه دارند که بهترین خدمت را به مردم ارائه دهند

محمدابراهیم شوشتری، مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت کشور نیز در این همایش اظهار کرد: هدف آمریکا فشار حداکثری به مردم ایران و ایجاد نارضایتی در مردم است.

رییس مرکز حراست وزارت کشور با بیان اینکه دشمنان در این زمینه با تمام ظرفیت تلاش می کنند تا مسیرهای مرتبط را مسدود کنند و نظام ایران را با چالش مقابله با مردم مواجه کنند، افزود: دشمنان می دانند که مردم انقلاب را به وجود آوردند و علت تامه استمرار نظام، مردم هستند.
وی خاطر نشان کرد: مدیران وظیفه دارند که بهترین خدمت را به مردم ارائه دهند تا اعتماد بین مردم و مدیران افزایش یابد و در این زمینه حراست‌ها وظیفه دارند که در عرصه فعالیت‌های مرتبط در فضای سالم به مردم خدمت کنند.

شوشتری استاندار اصفهان را فردی سالم، محبوب و علمی خواند و افزود: همه مجموعه استان باید به ایشان کمک کنند تا برنامه‌های خود را که در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم است، محقق سازد.

کد خبر 360556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.