قفل ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر

خیابان‌های مرکزی شهر از عصر امروز با قفل ترافیک رو به رو شده به طوری که در برخی از معابر رانندگان خودروها مجبور به توقف کامل شده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز چهارشنبه ساعت ۱۹- در بلوار آیینه‌خانه حدفاصل سی و سه پل تا پل فردوسی ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

بر اساس این گزارش، در خیابان‌های شمس آبادی و طالقانی رفت و آمد با ترافیک سنگین همراه است و مثل همیشه پارک دوبل خودروها باعث تشدید ترافیک شده است.

حدفاصل سه راه سیمین تا میدان ارتش همچنین شمال به جنوب خیابان سعادت‌آباد ترافیک سنگین است، اما در خیابان فرایبورگ رفت و آمد خوبی مشاهده می‌شود.

جنوب پل فلزی حدفاصل پل فلزی تا خیابان اباذر رفت وآمد خودروها به آرامی انجام می‌شود و در بوستان سعدی نیز ترافیک کمی مشاهده می‌شود.

رفت و آمد در خیابان طیب مطلوب است، اما جنوب پل فردوسی ترافیک سنگینی دارد، در خیابان شیخ‌صدوق و بر روی پل فردوسی رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است.

خیابان معراج و پل سرهنگ مسیر همواری برای تردد خودروها است، همچنین مسیر روگذر خیابان امام خمینی(ره) ترافیک روان در جریان است و رفت و آمد خودروها بدون مشکل انجام می‌شود .

خیابان‌های مرکزی شهر از عصر امروز با قفل ترافیک رو به رو شده به طوری که در برخی از معابر رانندگان خودروها مجبور به توقف کامل شده‌اند.

خیابان لاهور رفت و آمدی روان دارد، در حال حاضر حدفاصل پل فردوسی تا سی و سه پل بار ترافیکی پر حجم است؛ روبه روی پایانه صفه مشکل خاصی برای تردد خودروها وجود ندارد و در چهارراه فلسطین هم رفت و آمدی آرام مشاهده می‌شود.

کد خبر 360541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.