صادقی:  هندبال ایران مدیون ذوب آهن و سپاهان است

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: ذوب آهن و سپاهان نقطه عطفی برای ورزش استان بوده و خواهند بود، هندبال ایران مدیون این دو باشگاه است ولی به نظر من ظرفیت اصفهان برای حضور سه تیم در لیگ برتر هندبال شاید جای بحث داشته باشد.

کیوان صادقی گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص دیدار تیمش مقابل نفت و گاز گچساران اظهار کرد: تیم های نفت و گاز گچساران، ذوب آهن، سربداران سبزوار و هیئت هندبال نجف آباد تیم های پایین جدول هستند ولی در عین حال باهم رقابت تنگاتنگ و نزدیکی دارند. امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را در مقابل نفت و گاز گچساران داشته باشیم، میانه نشینی ما در جدول در پایان دور رفت دور از انتظار نیست و با رسیدن به میانه های جدول می توانیم حاشیه امنیت خوبی برای خود ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: برای بازی مقابل گچساران متاسفانه حسین رحمتی و علی هادیان، دو بازیکن ارزشمند و با تجربه را در اختیار نداریم. تیم گچساران در دوره های قبل جز مدعیان بود ولی متاسفانه به دلیل مشکلات مالی مجبور به جوان گرایی شده است. رقابت های تیم های نیمه دوم جدول حساسیت خاصی دارد و هر تیمی اشتباهات کمتری داشته باشد و قدر فرصت ها را بهتر بداند مطمناً می تواند از رقبا پیشی بگیرد.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن تصریح کرد: یک بازی معوق از هفته اول بازی ها در مقابل هیئت هندبال نجف آباد داریم که بعد از بازی آخر ما مقابل اسلام آباد زاگرس؛ برگزار خواهد شد اما یارگیری و تقویت تیم در نیم فصل مطمئناً شرایط خوبی بر تیم هندبال ذوب آهن حکم فرما خواهد کرد.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن آینده تصریح کرد : تصمیم باشگاه ذوب آهن مبنی بر بازگشت به دورانی خواهد بود که فعالیت در رشته های غیر فوتبالی را هم در اولویت کارهای خود داشت، به این ترتیب بیشتر می توانیم جوان گرایی کنیم و برای ورزش استان پایه ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی در رابطه با حضور سه تیم از استان اصفهان در لیگ برتر هندبال کشور افزود: ذوب آهن و سپاهان نقطه عطفی برای ورزش استان بوده و خواهند بود، هندبال ایران مدیون این دو باشگاه است ولی به نظر من ظرفیت اصفهان برای حضور سه تیم در لیگ برتر هندبال شاید جای بحث داشته باشد. حضور سه تیم در لیگ برتر باعث کمبود بازیکن در بعضی پست ها خواهد شد و این موضوع باعث الزام تیم ها به جوان گرایی بیش از حد می شود.

تیم هندبال ذوب آهن روز جمعه -۱۶ آذرماه- از ساعت ۱۶ در سالن ملت میزبان تیم نفت و گاز گچساران خواهد بود.

کد خبر 360536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.