استعفا دادیم تا در بی مسئولیتی و سوءمدیریت آب شریک نباشیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آنچه از دیپلماسی آب باید انجام می دادیم، انجام دادیم و با همگان مذاکره کردیم؛ در حال حاضر تنها چیزی که به ذهن‌مان می‌رسد استعفای دسته جمعی است، لااقل اینطور میان اختیار و تکلیف در رسالت نمایندگی‌مان تعادل ایجاد می‌شود.

ناهید تاج الدین در رابطه با دلایل استعفای دسته جمعی نمایندگان استان اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: سی ماه است به عنوان نمایندگان  اصفهان به طور مستمر  از همه ظرفیت‌های نمایندگی چه تقنینی و چه نظارتی برای احیای زاینده رود استفاده کرده‌ایم، نزدیک هشتاد درصد جلساتمان در مجمع نمایندگان استان در مورد آب بوده، دغدغه‌هایمان را با همه مقامات دولتی از رییس جمهور تا معاون اول، وزیر نیرو و وزیر کشور در مورد زاینده رود مکرر در مکرر بیان کرده‌ایم، اما همچنان کم لطفی در مورد زاینده رود ادامه دارد.

وی افزود: تذکر کتبی، تذکر شفاهی، بازدید میدانی، مصوبه ملی، طرح سوال هم هیچ یک افاقه نکرده و تازه امسال می‌بینیم اعتبارات ردیف مرتبط با آب شرب استان نیز  از طرف سازمان برنامه و بودجه حذف شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آنچه از  دیپلماسی آب باید انجام می دادیم، انجام دادیم و با همگان مذاکره کردیم؛ در حال حاضر تنها چیزی که به ذهن‌مان می‌رسد استعفای دسته جمعی است، لااقل اینطور میان اختیار و تکلیف در رسالت نمایندگی‌مان تعادل ایجاد می‌شود.

تاج الدین خاطر نشان کرد: اگر دستگاه‌های  حاکمیت نمی خواهند بپذیرند که خشکی زاینده رود یعنی عقیم شدن یک تمدن، اگر  باور ندارند که خشکی زاینده رود به توسعه ایران ضربه می زند، اگر نمی دانند که  اصفهان خط مقدم توسعه در ایران است، اگر نمی‌دانند با صنعتی ترین استان کشور دارند چه می‌کنند و اگر که هنوز باور ندارند بحران زاینده‌رود اگر پردامنه‌تر از بحران دریاچه ارومیه نباشد به همان اندازه خسارت‌بار و دارای تبعات منفی است، پس چاره چیست؟ چرا باید بیش از این در بی مسئولیتی و سوءمدیریت آب شریک شد؟ لذا پاسخ روشن است برای همین است که نمایندگان اصفهان استعفا را برگزیدند.

کد خبر 360525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.