توانمندسازی جامعه در پیشگیری از آسیب‌ها مغفول مانده است

تیران-فرمانده انتظامی تیران‌ و کرون گفت: توانمندسازی افراد مختلف جامعه در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مغفول مانده است.

سرهنگ صادقی، در گفت‌ و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به گستردگی آسیب‌های اجتماعی و لزوم مراقبت، اظهار کرد: توانمندسازی افراد مختلف جامعه در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مغفول مانده که آموزش و آگاهی بخشی نسبت به تهدیدها مهمترین راهکار در جهت توانمندسازی است.

وی افزود: باید فعالیت‌های آموزشی منحصر با گروه‌ها خاص جامعه تدوین و برنامه‌ریزی شود تا پیشگیری و آگاهی بخشی صورت گیرد تا اینکه خودمراقبتی در بین مردم نهادینه شود و ظاهر موضوعات اجتماعی افراد را فریب ندهد.

فرمانده انتظامی تیران و کرون واگذاری آموزش‌ها و آگاهی بخشی به دستگاه را نادرست دانست و تصریح‌ کرد: همه دستگاه‌های متولی و موثر باید در این مسیر گام بردارند و یک دغدغه اجتماعی برای ارتقاء دانش عمومی انجام شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاداسلامی، تبلیغات اسلامی، روحانیون، ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های فرهنگی به ویژه صدا وسیما باید در این مسیر اقدامات پایدار و کارشناسی شده‌ای را برای خدمت به مردم بردارد.

سرهنگ صادقی خاطرنشان‌کرد: امسال بیش از ۱۰ هزار نفر آموزش‌های فرهنگی و آگاهی بخشی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را فرا گرفته‌اند.

کد خبر 360492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.