جنگ روانی پرسپولیس علیه سپاهان آغاز شد

در فاصله ۴ روز مانده تا بازی مهم سپاهان و پرسپولیس سرمربی قرمزها از همین حالا دنبال تحت تاثیر قرار دادن قضاوت داور این مسابقه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی قرمزهای تهران بعد از کسب دو عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ به خوبی فهمیده که اگر یک نام بتواند سد راه قهرمانی او و تیمش بشود آن سپاهانی است که در این فصل با امیر قلعه‌نویی تیمی بسیار توانمند و باکیفیت بوده است و امروز هم به عنوان تیم اول جدول لیگ شانس نخست قهرمانی در نیم فصل مسابقات است.

این تفکر باعث شد تا برانکو در روزی که تیمش بدون هیچ مشکلی ذوب‌آهن را شکست داد به جای پرداختن به موضوعات فنی مسابقه وارد بازی رسانه‌ای علیه داوران شود تا به نوعی فضا را برای بازی روز یکشنبه هفته آینده سپاهان و پرسپولیس به سود خودشان تغییر دهد. اعتراض به قضاوت سید مهدی سید علی که در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن نه تنها سوت اشتباهی به ضرر قرمزها نزد بلکه با کارت زردی سختگیرانه امکان اخراج میلاد فخرالدینی بازیکن ذوب‌آهن را هم فراهم کرد موضوعی بود که برانکو به شدت بر روی آن مانور داده تا جنگ روانی علیه سپاهان آغاز کند.

پرسپولیسی‌ها بعد از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا و تبعیضی که وزارت ورزش در راستای حمایت از قرمزها بکار برد حتما متوجه این موضوع هستند که امروز سپاهان به عنوان نماد مقابله با تبعیض در فوتبال باشگاهی ایران می‌تواند بعد از دو سال پرچم قهرمانی پرسپولیس را پایین بکشد و اگر نتوانند در درون زمین حریف نماینده فوتبال اصفهان شوند باید با استفاده از تیم رسانه‌ای خودشان به دنبال اثرگذاری بر روی قضاوت داوران باشند.

اظهارات سرمربی پرسپولیس در شرایطی مطرح شد که بر اساس آمار و شواهد موجود و کارشناسی‌های رسمی پیشکسوتان داوری سپاهان در این فصل بیشترین آسیب را از اشتباهات داوری دیده و در خیلی از مسابقات امتیازات نماینده فوتبال اصفهان به واسطه همین اشتباهات سوخته است. در این شرایط جالب است که برانکو خودش را وارد بازی بی سرانجامی کرده که هیچ سودی به حال او و تیمش نخواهد داشت و کیفیت فنی سپاهان آنقدر زیاد هست که در بازی هفته آینده بدون توجه به این جو روانی با حضور تماشاگران پرشمار اصفهانی برتری خودش را به پرسپولیس تحمیل کند.

به هر حال بازی سپاهان و پرسپولیس فینال نیم فصل اول لیگ است و در حالت طبیعی کمیته داوران بهترین داور و کم اشتباه‌ترین قاضی خودش را برای سوت زدن این بازی انتخاب می کند تا امکان هرگونه اشتباهی را کاهش دهد ولی شکی نیست که از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده رسانه‌های پرسپولیسی در تلاش خواهند بود تا تاثیر خودشان را بر روی داور مسابقه بگذارند و کمیته داوران باید برای انتخاب داور ال کلاسیکوی شاهینی‌ها این مسئله را هم مد نظر قرار دهد.

از طرف دیگر امیر قلعه‌نویی خودش استاد ایجاد جنگ روانی است و به احتمال زیاد در این چند روز پاسخی مناسب برای اظهارات سرمربی قرمزها خواهد داد تا در نهایت حرف‌های اصلی خودش را هم در قالب ساق‌های بازیکنان سپاهان روز یکشنبه در درون زمین مسابقه به سرمربی پرسپولیس بزند.

کد خبر 360489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.