آذری: به خودم اجازه اظهار نظر درباره صحبت‌های برانکو را نمی‌دهم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: به برانکو احترام می‌گذارم و به خود اجازه نمی‌دهم درموردی که یک سرمربی اظهار نظر می‌کند صحبتی کنم چون این صحبت‌ها در حیطه فنی است و ربطی به موارد مدیریتی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته یازدهم لیگ که با برتری یک بر صفر پایتخت نشینان همراه بود، برانکو اوانکوویچ در صحبت‌هایی جنجالی داوری‌ها را علیه پرسپولیس دانست و گفت: "حاضرم امضا دهم تا آنگونه که برای سپاهان و ذوب‌آهن داوری می‌شود برای پرسپولیس هم قضاوت شود."

سعید آذری پس از این بازی و در واکنش به صحبت‌های برانکو اظهار کرد: به برانکو احترام می‌گذارم و به خود اجازه نمی‌دهم درموردی که یک سرمربی اظهار نظر می‌کند صحبتی کنم چون این صحبت‌ها در حیطه فنی است و ربطی به موارد مدیریتی ندارد.

مدیرعامل ذوب‌آهن با اشاره به شیوه بازی گفت: به بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم، امروز جوانمردانه و شرافت‌مندانه بازی کردیم و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. امیدوارم مثل پنج سال گذشته که ذوب‌آهن در نیم فصل اول به مشکل خورد ولی در نیم فصل دوم خود را پیدا کرد، شرایط تیم در نیم فصل دوم بهبود یابد.

وی درباره شرایط رشید مظاهری تصریح کرد: رشید امروز چهره استثنایی و بهترین بازیکن زمین بود، او تا پایان فصل قرارداد دارد و رشید با ما خواهد ماند. بازی‌های حساس و تعیین کننده‌ای مانند پلی‌آف آسیا را درپیش داریم که در این بازی‌ها به رشید نیازمندیم و به هیچ پیشنهادی فکر نخواهیم کرد.

آذری درباره احتمال بازگشت مرتضی تبریزی به ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: مرتضی در حال حاضر بازیکن استقلال است و به خود اجازه صحبت درباره این بازیکن را نمی‌دهیم.  

کد خبر 360466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.