جای خالی مسئولان در نمایشگاه بین المللی صنعت اصفهان

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت اصفهان عصر سه شنبه در حالی افتتاح شد که مسئولان مربوطه‌ و دعوت شده از طرف شرکت نمایشگاه ها، در این برنامه حضور نیافتند و صدای صنعتگران را نشنیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشست خبری و مراسم ویژه افتتاح این نمایشگاه فقط با حضور دبیرکل خانه صنعت ، معدن و تجارت استان اصفهان و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های این استان برگزار شد.

 در این مراسم جای مسئولانی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان و اتاق بازرگانی اصفهان خالی بود.

خلیل جعفر پیشه از فعالان حوزه صنعت در این مراسم، حضور نیافتن مسئولان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه را نشان دهنده وضعیت اسف بار صنعت در استان و کشور توصیف کرد است و گفت: اوضاع صنعت خوب نیست و روز به روز نیز بدتر می شود.

در این نمایشگاه ۹۰ شرکت معتبر از استان‌های اصفهان، تهران، سمنان و آذربایجان شرقی توانمندی های خود را در سیزدهمین نمایشگاه صنعت اصفهان به نمایش می گذارند.

این نمایشگاه ۱۹۷ غرفه دارد و نمایندگان فروش محصولات و خدمات از کشورهای چین، کره، ترکیه و آلمان نیز در آن حضور دارند.

مشارکت کنندگان این نمایشگاه در زمینه خدمات مهندسی، ماشین ابزار و ملزومات کارگاهی، تجهیزات صنعتی و کارگاهی و ابزارآلاتی مانند دستگاه های جوش، برش، لیزر، سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک، لیفتراک و بالابرهای صنعتی، صنایع و خدمات وابسته کارگاهی و ایمنی و بهداشت صنعتی، ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی و نظافت صنعتی و تمامی فعالیت‌هایی که به نوعی با بخش صنعت در ارتباط است را در بیش از پنج‌هزار مترمربع از فضای این نمایشگاه به نمایش در می آورند تا مخاطبان و فعالان این عرصه، هر چه بیشتر با آخرین محصولات مرتبط آشنا شوند.

همچنین مجموعه های شاخصی همچون ماشین سازی دیانی، پمپاک، طراحی و مهندسی پژواک رادین صنعت دانش، قالب های بزرگ صنعتی سایپا، سپاهان لیفتر، شرکت صنعتی آما، صنایع ماشین ابزارسازی مورچه خورت ماشین، ایران ترانس، گروه فنی مهندسی صبا، نوین صنعت مهاجر، آرافن نایین، الکتروجوش اصفهان، آبریزان (نمایندگی گام الکتریک و جوشا)، ماشین سازی صفایی و آرافن نایین در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت اصفهان حضور دارند.

استان اصفهان با برخورداری از ۱۰ هزار واحد صنعتی، دومین استان بزرگ صنعتی کشور به شمار می‌رود و بخش زیادی از محصولات مورد نیاز حوزه صنعت در سطح کشور را تامین می‌کند.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت اصفهان یکی از وسیع‌ترین و گسترده‌ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور به شمار می رود که با ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها، هدایت شرکت‌کنندگان به سمت بازارهای گسترده‌تر، ایجاد فرصت برای صنعتگران خلاق برای معرفی آخرین محصولات، تبادل نظر با صنایع کشورها و استان‌های مختلف شرکت‌کننده در نمایشگاه برگزار می شود.

همچنین حضور مدیران برجسته حوزه صنعت کشور برای بررسی و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، افزایش حجم مبادلات تجاری و بازرگانی داخلی و خارجی، توسعه همکاری‌های اقتصادی میان شرکت‌های مختلف، افزایش سطح تولید مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه به دلیل فروش محصولات و یا عقد قراردادهای جدید در نمایشگاه و ایجاد رقابت‌های سالم داخلی و بین‌المللی از دیگر محورهای این نمایشگاه بین المللی است که شرایط مطلوبی را برای فعالان اقتصادی حوزه صنعت فراهم می کند.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از عصر سه شنبه ۱۳ تا ۱۶ آذرماه امسال و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر 360448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.