یاوری: دفاع مهمتر از گل زدن است

مربی تیم بستکبال بانوان نامی نو: به همان تعدادِ دفاع خوب می توانیم حمله های خوبی داشته باشیم ولی نباید از تمرین کردن غافل شد اما امیدوارم زنجیره بردهای تیم کماکان ادامه داشته باشد و بتوانیم عنوان قهرمانی را بدست بیاوریم.

انیس یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو و تمرینات نیم فصل این تیم اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی بر تیم حکم فرماست، ما تنها تیمی هستیم که در دو گروه حاضر در لیگ بانوان باختی را متحمل نشده، اما می‌دانیم کار سختی را پیش رو داریم و باید سخت تر از قبل تمرین کنیم. تمرینات تیم به طور منظم ادامه دارد و بازیکنان در شرایط خوبی به سر می برند.

وی افزود: مصدومیتی که در اوایل دور رفت مسابقات گریبان گیر هانیه شریفی شد متاسفانه هنوز ادامه دارد و احتمالا او را در بازی هفته آینده در مقابل نارسیا در اختیار نخواهیم داشت اما خوشبختانه هیچکدام از بازیکنان تیم برای بازی مقابل نارسیا محروم نیستند.

مربی تیم بستکبال بانوان نامی نو در پاسخ به این سوال که آیا دنیای بازی کردن بهتر است یا دنیای مربیگری؟ تاکید کرد: لذت بازی کردن خیلی بیشتر از مربیگری است، شاید دلیل آن استرس بالایی است که مربیگری دارد ولی مربیگری خیلی دوست داشتنی است و از اینکه در این سن مربیگری را تجربه می کنم خوشحال هستم. فعلا شرایط بازی کردن را ندارم و شاید همین شرایط باعث شد تا عضو کادر فنی شوم و امیدوارم با کمک خدا بتوانم در ادامه راه مربیگری را بیشتر و بهتر از قبل ادامه بدهم.

یاوری در پاسخ به این سوال که چگونه تیم نانی‌نو در پنج دیدار خود موفق شده بیش از ۷۰ گل به ثمر برساند خاطر نشان کرد: در بستکبال دفاع خیلی مهم تر از گل زدن است، بنظر من تیم ما در دفاع تیم خوبی است و تعداد گل‌های خورده پایین در مسابقات علت خوبی بر این ادعا است. به همان تعدادِ دفاع خوب می توانیم حمله های خوبی داشته باشیم ولی نباید از تمرین کردن غافل شد اما امیدوارم زنجیره بردهای تیم کماکان ادامه داشته باشد و بتوانیم عنوان قهرمانی را بدست بیاوریم.

کد خبر 360443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.