توسعه بازارهای روز در شهر

رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: بازارهای روز جهت عرضه میوه، مواد لبنی و پروتئینی و فرآورده‌های گوشتی در نقاط مختلف شهر ارومیه توسعه می‌یابد.

به گزارش ایمنا، ولی مناف‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ بازارچه اقلام مورد نیاز شهروندان در سطح شهر ارومیه مشغول ارائه خدمات به شهروندان است، اظهار کرد: در آینده تعداد این بازارچه‌ها افزایش می‌یابد.

 وی با اشاره به نرخ قیمت‌ها و نظارت بر آن در این گونه بازارها، ادامه داد: نظارت قیمت‌ها با بازرسی و اتاق اصناف است و در صورت مواجه با افزایش قیمت در بازارچه‌ها با متخلفان برخورد می‌شود.

مناف‌زاده تصریح کرد: در بازارچه‌ها چک لیست‌های تهیه شده است که پس از بررسی بازرسان، در صورت تخلف با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه با بیان اینکه کیفیت انواع میوه و محصولات غذایی در بازارچه‌ها مناسب است، گفت: هدف از برپایی بازارچه‌ها، حذف واسطه‌ها است تا فروشندگان به صورت مستقیم مواد تره‌بار را از تولیدکنندگان تحویل گیرند.

وی اظهار کرد: توسعه بازارهای روز جهت عرضه میوه، مواد لبنی و پروتئینی و فرآورده‌های گوشتی در نقاط مختلف شهر معضل دست‌فروشان و فروشندگان غیر رسمی را حذف می‌کند.

کد خبر 360439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.