دانشجویان باید پشتیبان‌ محکمی برای حفظ آرمان‌های انقلاب باشند

گلپایگان- مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی و آماده به کار در حوزه‌های مرکزی، بصیرتی و تشکیلاتی رسالت بسیج دانشجویی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، محمد حسین کفعمی امروز (سه شنبه) در همایش تجلیل از  دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی اظهار کرد: دانشجویان باید پشتیبان‌ محکمی برای حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب باشند.

وی گفت: امروز جوانان مومن و انقلابی برای مطالبات انقلاب در دانشگاه که کارخانه آدم سازی و مبدأ تحولات انقلاب است، باید نقش آفرین باشند.

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان تأکید کرد: تربیت نیروی در تراز انقلاب اسلامی و آماده به کار در حوزه‌های مرکزی، بصیرتی و تشکیلاتی رسالت بسیج دانشجویی است.

وی گفت: جوان مؤمن و انقلابی باید اولویت‌ها و نیازهای اصلی کشور را تشخیص دهد تا بتواند در آن عرصه ورود و مشکلات را برطرف کند، بسیج دانشجویی برای نقش آفرینی موثر در عرصه‌های مورد نیاز کشور همواره باید آماده خدمت رسانی باشد.

کفعمی تصریح کرد: باید عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی را برای خدمات رسانی و محرومیت زدایی شناسایی کرده؛ سریع‌تر به آن‌ها ورود پیدا کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: جوانان مؤمن و انقلابی با شرکت در اردوهای جهادی برای خدمت در عرصه محرومیت زدایی در مناطق محروم حضور فعال و مستمر دارند.

وی افزود: در سال جاری ۱۳۰ نفر از دانشجویان جهادگر از دانشگاه‌های مختلف شهرستان گلپایگان در قالب شش گروه جهادی در عرصه محرومیت زدایی شرکت داشته‌اند.

کفعمی با بیان اینکه دانشجویان جهادگر به عنوان یک جنبش دانشجویی باید آرمان‌های انقلاب را به صورت تخصصی مطالبه گری کنند، افزود: دانشجویان برای تبیین دستاوردهای انقلاب و پیش روندگی رشد علمی، فرهنگی، سیاسی باید کمک کنند.

وی تاکید کرد: اگر به جوان مومن و انقلابی کاری سپرده شود با همه تنگناها برای کارآمدی نظام مقدس تلاش مضاعف انجام می‌دهد.

ملت ایران با تکیه بر توان داخلی تحریم‎ها را سپری می‌کند

در ادامه این آیین محمود فروزاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان اظهار کرد: انقلاب در عرصه بین المللی یک تفکری را بنا نهاد که نسبت به سایر انقلاب‌ها متفاوت است.

وی گفت: ملت ایران با تکیه بر توان داخلی تحریم‎ها را سپری می‌کند و اجازه توطئه چینی به دشمن نمی‎‌دهد که این امر مهم نشان روحیه جهادی و الهی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان تصریح کرد: اقدامات بسیج دانشجویی در عرصه محرومیت زدایی قابل ستایش است چرا که جوان مومن و انقلابی با تفکر و روحیه خدمت به مردم مناطق محروم شهر و کشور در اردوی جهادی شرکت می‌کند.

کد خبر 360422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.