خانه احزاب شهرضا تأسیس می‌شود

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: تأسیس خانه احزاب در این شهرستان، امکان تعامل، هم‌افزایی و سلامت بیشتر فعالیت‌های حزبی را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد ظهر امروز (سه‌شنبه) در جمع نمایندگان احزاب  و فعالان سیاسی این شهرستان، اظهار کرد: فعالان سیاسی، روشن‌فکران و صاحبان اندیشه در جامعه هستند که با احساس مسئولیت، برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارایه خدمات بهتر به مردم، تلاش می‌کنند.

وی تفکر جمعی و خردورزی را مهم‌ترین نیازهای فعالیت حزبی و سیاسی دانست و افزود: حضور گسترده و چشمگیر احزاب در جامعه به تحکیم روابط مدنی و مناسبات و جریان‌های سیاسی کمک می‌کند.

فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: تأسیس خانه احزاب در این شهرستان، امکان تعامل و هم‌افزایی فعالان سیاسی و سلامت بیشتر فعالیت‌های حزبی را فراهم می‌کند.

رفیعی‌نژاد با تأکید بر اجتناب فعالان سیاسی از طرح سخنان دوپهلو و تنش‌آفرین، یادآور شد: احزاب سیاسی درخصوص مبانی و آرمان‌های انقلاب اختلافی ندارند، بنابراین باید در فضایی مناسب مانند خانه‌های احزاب تجمع و برای ارایه بهترین راهکار برای رفع مشکلات و پیشبرد بهتر کارها رایزنی کنند.

وی با بیان اینکه مردم از نظراتی که منطبق بر واقعیت بوده و طرح‌هایی که قابل اجرا باشد، استقبال می‌کنند، تصریح کرد: لازم است در فعالیت‌های سیاسی از اندیشه‌های جوان و نخبگان استفاده شود، زیرا جوانان اندیشمند همواره افکاری پیشرو و توان بیشتری برای پیگیری امور دارند.

فرماندار شهرضا امیدآفرینی را از مهم‌ترین رسالت‌های احزاب و فعالان سیاسی برشمرد و تأکید کرد: ترویج روحیه بی‌تفاوتی در جامعه، منجر به فروپاشی مبانی اخلاقی می‌شود.

رفیعی‌نژاد در ادامه اخلاق را زیربنای فرهنگ جامعه دانست و تصریح کرد: فعالان سیاسی الگوی بارز کسانی هستند که نسبت به جامعه و تحولات آن احساس مسئولیت می‌کنند، آنان باید این احساس را در دیگران نیز تقویت کنند تا امکان دستیابی به آرمان‌های جامعه با سرعت بیشتری فراهم شود.

وی با بیان اینکه کسی قادر به حذف یا انکار تفکرات مختلف در جامعه نیست، خاطرنشان کرد: فعالان سیاسی باید با اطلاع‌رسانی مناسب از ترویج اخبار نادرست و غیرشفاف جلوگیری کنند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه اطلاع‌رسانی مناسب به تقویت روحیه امیدواری در مردم منجر می‌شود، تأکید کرد: سکوت در برابر اخبار منفی منجر به ایجاد و تقویت دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و نظام می‌شود.

رفیعی‌نژاد از افزایش نشست‌های مشترک احزاب در این شهرستان خبر داد و افزود: غلبه بر معضلات اقتصادی و اجتماعی نیازمند اتحاد مردم و مسئولان، شفاف‌سازی در اطلاع‌رسانی و استفاده از نظرت نخبگان و جوانان است.

کد خبر 360415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.