شب‌های اصفهان رنگارنگ می‌شود

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: نورپردازی جدید میدان آزادی (دروازه شیراز) و تندیس کاوه آهنگر و سیلوی قدیمی شهر در منطقه شش انجام شد.

حسن مؤذنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به دنبال زیباسازی اصفهان و ارتقای کیفیت فضاهای شهری، طرح نورپردازی شهر در دستور کار این سازمان قرار دارد که در این راستا نورپردازی جدید میدان آزادی (دروازه شیراز) و تندیس کاوه آهنگر و سیلوی قدیمی شهر در منطقه شش انجام شد.

وی با بیان اینکه نورپردازی ضلع جنوبی حاشیه زاینده رود در دست اقدام است و همزمان با ایام دهه فجر افتتاح می شود، افزود: از جمله پروژه های انجام شده نورپردازی بخش مرکزی میدان آزادی و پل شهید شاهمرادی با همکاری منطقه هفت شهرداری اصفهان بوده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در آستانه نوروز ۹۸ نیز اقدامات نورپردازی در نقاط مختلف مناطق ۱۵ گانه به شرط تامین اعتبار انجام خواهد شد.

مؤذنی از طراحی مبلمان‌ها در اصفهان متناسب با فضاهای شهری پیرامون خبر داد و تاکید کرد: استفاده از فناوری‌های پیشرفته در زمینه نور، صدا و سایر جلوه‌ها برای زیباتر شدن شهر و ایجاد احساس آرامش در شهروندان ضروری است.

وی گفت: مبلمان شهری در معابر کم عرض با در نظر گرفتن روش ساخت متناسب، طراحی شده و بر اساس عملکرد در نزدیکی مراکز خدمات عمومی جانمایی و نصب می‌شود؛ طراحی و اجرای مجموعه مبلمان در عرصه‌های ویژه شهری مانند باغ گل‌ها، باغ پرندگان، کوه صفه، ناژوان و پاتوق‌های شهری متناسب با هر یک از این محیط‌های شهری انجام می‌شود.

 مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از طراحی و اجرای مبلمان ویژه کودکان در سایت‌های بازی شهر خبر داد و افزود: مبلمان شهری باید با محیط، سیما و منظر شهری، نیازهای شهر، محیط زیست و دانش های روز دنیا هماهنگ باشد، البته طراحی این مبلمان در بخش‌های تاریخی با حساسیت بیشتری از دیگر بخش‌های شهر اجرا می‌شود.

کد خبر 360402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.