۷۰ طرح در سفر سمنان مصوب می‌شود

رییس جمهوری اسلامی ایران گفت که نزدیک به ۷۰ طرح در سفر کاروان تدبیر و امید به مردم استان سمنان وعده داده خواهد شد تا در سال‌های باقیمانده دولت دوازدهم اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه پس از ورود به استان سمنان در فرودگاه شاهرود به خبرنگاران گفت: خرسندم که در ماه ربیع المولود و ماه ولادت پیامبر اعظم(ص) توفیق دارم در استان سمنان حضور یابم و با هم استانی های عزیز در این سفر دیدار داشته باشم.

روحانی تاکید کرد: هدف از سفر این است که طرح‌هایی که در دو سفرم به این استان مصوب شد، دوباره مورد بررسی قرار گیرد که چه میزان اجرا شده و چه میزان اجرای آن باقی مانده است.

رییس جمهوری بیان کرد: همزمان با این سفر، نشست نماز در استان سمنان برگزار می شود که توفیق حضور در آن را خواهم داشت و آیین ۱۶ آذر روز دانشجو امسال در دانشگاه سمنان برگزار می شود که به این مناسبت نیز با دانشجویان استان دیدار خواهم کرد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان، سعید ناجی سرپرست استانداری و شماری از نمایندگان، مدیران کل و مسوولان استان سمنان و شهرستان شاهرود در فرودگاه این شهر از روحانی استقبال کردند.

کد خبر 360395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.