۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
گنجینه‌های از یاد رفته

نمایشگاه آثار ناهید معقولی هنرمند و کارآفرین برتر با عنوان "گنجینه‌های از یاد رفته" در فرهنگسرای کوثر برگزار شده است.

ناهید معقولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هدف از برگزاری" نمایشگاه گنجینه های از یاد رفته" برقراری تعامل بین آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای و فرهنگسراها و مراکز دولتی است که این تعامل باعث می‌شود که بتوانیم برای اعتلای هنر تلاش کنیم و هنرهایی که رو به زوال رفته‌اند احیا کنیم.

مدیر مؤسس "صنایع دستی صالحات" ادامه داد: با توجه به اینکه امسال سال حمایت از کالای ایرانی است و تمایل برای اشتغال زایی خانواده‌ها و جوانان بسیار زیاد شده است، به نوعی تمایل داریم که با آموزش هنر بتوانیم اقتصاد خانواده‌ها را درمان کنیم.

وی افزود: هدف ما هنر درمانی و زنده کردن تمامی برنامه‌های هنری است تا بتوانیم هنر را زنده نگه داریم.

معقولی با اشاره به سال‌های فعالیت خود در این زمینه گفت: علاوه بر فعالیت‌هایی که توانستم در این عرصه انجام دهم به عنوان بانوی ملی و کارآفرین برتر شناخته شدم و امسال نیز به عنوان برترین بانوی قرآن پژوه در زمینه هنرهای سوزن دوزی در مشهد مقدس تجلیل شدم.

این هنرمند اضافه کرد: به دنبال این موفقیت‌ها توانستم هنر خود را به جوانان ارائه کنم و آن‌ها را به هنر علاقه مند کنم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با برپایی این نمایشگاه به هدف‌های عالی خود برسیم، ادامه داد: در این نمایشگاه هنرهای سرمه دوزی، سوزن دوزی های خاص مناطق و انواع هنرهایی که در رشته سوزن دوزی ها و رو دوزی های سنتی ارائه می‌شود به نمایش گذاشتیم.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه گنجینه های از یاد رفته تا ۱۵ آذرماه در فرهنگسرای کوثر واقع در خیابان جی، خیابان مسجدعلی،‌ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

کد خبر 360383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.