۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
فردا مدارس اصفهان تعطیل نیست

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فردا مدارس اصفهان به دلیل کاهش حجم آلاینده‌های هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر تعطیل نیست.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری کارگروه بررسی وضعیت کیفی هوای اصفهان در استانداری اصفهان اظهار کرد: این جلسه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مدت دو ساعت با حضور نمایندگانی از شهرداری، محیط زیست، هواشناسی، پلیس راهور، مرکز بهداشت،  بهزیستی، آموزش و پرورش و صمت برگزار شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی گزارش‌های ارایه شده از سوی دستگاه‌های ذی ربط و اعلام نظر نماینده محیط زیست و هواشناسی و حرکت لایه‌های میانی هوا شاهد کاهش میزان آلاینده‌های طی امروز بودهایم، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و تصمیمگیری‌های صورت گرفته فردا مدارس اصفهان تعطیل نیست.

مدیرکل ستاد بحران استانداری اصفهان ادامه داد: برگزاری جلسه کارگروه بررسی وضعیت کیفی هوای اصفهان برای بررسی شرایط و تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی روز چهارشنبه نیز فردا تصمیمگیری خواهد شد.

وی افزود: توزیع سوخت گاز بین نیروگاه‌ها، گشتهای شبانه محیط زیست و نظارت بر فعالیت صنایع، توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه مترو، تعطیلی کوره‌های آجر و معادن شن و ماسه و ... از مهمترین اقداماتی است که برای کاهش آلاینده‌ها دنبال شده است.

کد خبر 360359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.