شرق به غرب خیابان میر مسدود است

مسیر شرق به غرب خیابان میر حدفاصل میدان فیض تا خیابان مصلی به دلیل انجام عملیات عمرانی شرکت آب و فاضلاب مسدود است، از این رو پیشنهاد می‌شود رانندگان مسیرهای دیگری را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، دوشنبه ساعت ۱۹- ورودی شهر از سه‌راه ملک شهر به سمت پل چمران با توجه به ساعت بازگشت سرویس کارکنان کارخانجات شهرک صنعتی مورچه‌خورت و امیرکبیر ترافیک سنگینی دارد.

 بر اساس این گزارش، خیابان‌های علامه مجلسی، ادیب، عبدالرزاق، حکیم نظامی، شمس‌آبادی و آمادگاه از محورهای بسیار شلوغ این لحظات شهر اصفهان است.

مسیر حاشیه رودخانه زاینده‌رود تردد خودروها بدون مشکل در جریان است، سرعت حرکت خودروها در خیابان توحید آرام مشاهده می‌شود، حدفاصل چهارراه پلیس تا چهارراه شریعتی پارک دوبل مسیر رفت و آمد خودروها را دچار مشکل کرده است.

در بلوار دانشگاه هر دو مسیر رفت و برگشت رفت وآمد خودروها بدون مشکل انجام می‌شود، تردد خودروها در میدان بزرگمهر نیز روان است.

خیابان کاوه مسیر منتهی به خیابان بهارستان بار ترافیکی بسیار سنگین و مسیر حرکت به سمت پل چمران به دلیل پارک دوبل خودروها پر حجم است.

خیابان سجاد به سمت چهارراه فرایبورگ ترافیک سرسام‌آوری دارد، روگذر خیابان امام خمینی(ره) مسیر حرکت به سمت میدان جمهوری اسلامی خودروها به آرامی در حال حرکت هستند.

شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی از وجود خودروها اشباع شده و ترافیک سنگینی بر آن حاکم شده است، ترافیک در این بزرگراه باعث توقف کامل خودرو در حوالی خروجی آتشگاه و پل فلزی شده است.

شمال پل ابوذر حدفاصل پل ابوذر تا میدان انقلاب تردد خودروها به خوبی انجام می‌شود، مسیر بین پل ابوذر تا پل فلزی نیز آمد و شد خودروها متعادل است.

کد خبر 360355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.