مدیران مردمی‌تر باشند و تلاش خود را مضاعف کنند

استاندار اصفهان گفت: باید فرایندهای پیچیده اداری سهل و آسان شود؛ زیرا بخشنامه‌ها برای سهولت کار مردم و نه برای سخت‌تر شدن روند اداری تدوین شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار با جمعی از مدیران و گروهی از اقشار مختلف مردم اظهار کرد: استان اصفهان دارای ظرفیت بالا و بدنه کارشناسی قوی است و این مدیران هستند که باید از بدنه کارشناسی اصفهان بهترین بهره‌مندی را داشته باشند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کارشناسان استان اصفهان حرف برای گفتن داشته و دارند، اظهار کرد: امروز در جنگ اقتصادی، فرهنگی و جنگ نرم شدید دشمن علیه اسلام و ایران هستیم و باید با بهره‌مندی از این ظرفیت ها و روحیه جهادی به مبارزه برخیزیم تا در این جنگ پیروز شویم.

رضایی با بیان اینکه باید با وجود محدودیت‌های موجود بتوانیم خوب کار کنیم و نتیجه خوبی به دست آوریم، افزود: بسیاری از ما عادت به مدیریت هزینه داریم، اما باید بسیاری از فعالیت ها به بخش خصوصی واگذار شود و مدیران وظیفه مدیریت و نظارت را بر عهده بگیرند.

شرایط جنگ اقتصادی روحیه جهادی و تلاش مضاعف می طلبد

وی با انتقاد از تبدیل اصفهان به استانی سرمایه گریز، اظهار کرد: یکی از دلایل آن می تواند کمبود آب باشد، عوامل دیگری نیز وجود دارد و باید در نظر داشت که با روال عادی کار کردن در این شرایط جنگ اقتصادی مشکلات رفع نخواهد شد، باید با روحیه جهادی و تلاش مضاعف اقدام کرد.

استاندار اصفهان بر ملاقات عمومی مدیران با مردم تاکید کرد و افزود: آشنایی مستقیم با مشکلات مردم اهمیت بسیاری دارد و باید فرایندهای پیچیده اداری سهل و آسان شود؛ زیرا بخشنامه ها برای سهولت کار مردم و نه برای سخت تر شدن روند اداری تدوین شده است.

رضایی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ مصرف آب اصلاح شود و همه در این خصوص مسئولیت‌های خود را به خوبی به انجام رسانند، اظهار کرد: باید از ظرفیت سمن ها و تشکل‌های استان استفاده کرد؛ چرا که بزرگترین ظرفیت استان، نیروی انسانی فهیم و خبره آن است.

شعار بدون عمل، دیوار بی اعتمادی را بنیان خواهد گذاشت

استاندار اصفهان با بیان اینکه صرف شعار بدون عمل دیوار بی اعتمادی را بنیان خواهد گذاشت، بیان کرد: باید پس از انجام کامل کارها، نتایج آن به مردم اعلام شود.

وی تاکید کرد: هر مدیری به هر میزان که می تواند باید بستر حضور سرمایه گذاران را در استان فراهم کند.

رضایی اضافه کرد: باید به جوانان و پتانسیل بانوان باور داشته باشیم و بدانیم که بدون حضور سرمایه گذاران؛ توان جوانان و بانوان دولت نمی تواند کاری از پیش ببرد.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه مدیران باید مردمی‌تر باشند و با تلاش مضاعف هر روز را بهتر از روز قبل بسازند، افزود: باید به دیدگاه های مختلف احترام گذاشت و اعتدال را سرمشق و الگوی خود قرارداد و بر مبنای چارچوب‌های نظام، دیدگاه های مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید فعالیت کرد.

کد خبر 360313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.