تنها یک گام مانده تا قهرمان شوم/دو هفته به پیست نروم کِسل می‌شوم

بانوی اتومبیلران اصفهانی گفت: با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به سایر شرکت‌کنندگان در جایگاه نخست قرار دارم و قهرمانیم تقریبا مسجل شده به طوری که حتی اگر راند آخر هم شرکت نکنم عنوان قهرمان را در کلاس منفی ۱۵۰۰ سی‌سی بانوان به دست می‌آورم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از سال ۸۹ به طور حرفه‌ای در رشته اتومبیلرانی شروع به فعالیت کرد و در رشته سرعت میدانی آموزش دید، سال ۹۰ بود که به دلیل تعمیرات، پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران به مدت دو سال تعطیل شد و بانوی اتومبیلران به رشته درگ و شتاب ۴۰۰ متر روی آورد. تا آن زمان که در این رشته مشغول به کار بود در سطح کشور هیچ بانویی در رشته شتاب ۴۰۰ متر فعالیت نداشت و از سال ۹۰ تا ۹۳ موفق به کسب چهار مقام کشوری در این رشته شد که برای اولین بار در  کشور اتفاق می‌افتاد.

سال ۹۳ مجددا رشته سرعت میدانی را دنبال کرد و با حضور در چند مسابقه به کسب تجربه بیشتر و ارتقای سطح عملکرد خود مبادرت ورزید که نتیجه‌ بخش بود و توانست سال ۹۵ با کسب چهار مقام اولی و یک مقام دومی در کلاس پراید اختصاصی عنوان قهرمان سال را از آن خود کند.

سال ۹۶ کم‌کم کار در رشته اسلالوم (مهارت‌های فردی) را آغاز کرد و همزمان در رقابت‌های این رشته و سرعت حاضر شد که نهایتا هم موفق شد در مسابقات کشوری اسلالوم مقام سوم سال در کلاس منفی ۱۵۰۰ سی‌سی بانوان را به دست آورد.

بانوی اصفهانی همان اعجوبه اتومبیلرانی است که با کار در اکثر رشته‌های اتومبیلرانی و فعالیت همزمان در دو رشته تحسین همگان را برانگیخته، او که در گذشته افتخارات بی‌شماری را کسب کرده امسال هم در پی کسب افتخار است و تلاش می‌کند آن نتایج خوب تکرار شود.

لیلا پیکانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امسال مسابقات اسلالوم را خیلی حرفه‌ای‌تر دنبال کردم و از اواسط اردیبهشت ماه که راند نخست آن برگزار شد با قدرت ظاهر شدم، در کل رقابت‌های اتومبیلرانی قهرمانی اسلالوم کشور در شش راند برگزار می شود که پنج راند آن به اتمام رسیده است.

وی افزود: در این پنج راند به چهار مقام اولی و یک مقام سومی دست پیدا کردم که تا این لحظه با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به سایر شرکت‌کنندگان در جایگاه نخست قرار دارم و قهرمانیم تقریبا مسجل شده به طوری که حتی اگر راند آخر هم شرکت نکنم، عنوان قهرمان را در کلاس منفی ۱۵۰۰ سی‌سی بانوان به دست می‌آورم و تنها یگ گام تا قهرمانی باقی مانده.

بانوی اتومبیلران اصفهانی تاکید کرد: یک ماه پیش دومین راند مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی کشور در تهران برگزار شد که در کلاس پراید اختصاصی شرکت کردم اما به دلیل نقص فنی ماشینم نتوانستم نتیجه بگیرم. البته راندی که من شرکت کردم اولین راند این کلاس در رقابت‌ها محسوب می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهادم به بانوانی که پرانرژی هستند و می‌خواهند شادی و هیجان را تجربه کنند این است که وارد رشته اتومبیلرانی شوند و خیلی جدی آن را دنبال کنند. من اگر دو هفته به پیست نروم کِسل می‌شوم چرا که با اتومبیلرانی تخلیه هیجانی می شوم، روحیه‌ام عوض می‌شود و حال خوبی پیدا می‌کنم.

پیکانپور ادامه داد: درست است سرعت در این رشته مطرح است اما پیست، امکانات اتومبیل و راننده ایمنی زیادی دارد و مشکلی ایجاد نمی‌شود چون سیستم ایمنی در این رشته واقعا قوی است و از آن لحاظ نمی‌توانند نگرانی یا دغدغه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای کسانی که وارد این رشته می‌شوند ایمنی کاملا وجود دارد، در کل بانوانی که جرأت و جسارتشان زیاد است می‌توانند از طریق این رشته به جسارت و جرأتشان شکل دهند چراکه وقتی شجاعت زیادی دارند می‌توانند خیلی موفق عمل کنند و حتی بهتر از من ظاهر شوند. در این صورت یک روزی اسم آن‌ها خیلی بزرگ‌تر از من و کسانی که در این رشته مطرح هستند خواهد بود، باز هم می گویم که این رشته تنها جسارت و شجاعت می‌خواهد و اینکه یک روحیه هیجان‌انگیز و پرانرژی داشته باشند.

کد خبر 360280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.