از منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان چه خبر؟

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: تمامی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سطح منطقه ۱۲ به ماژول‌های LED کم مصرف تجهیز خواهد شد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لزوم کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های تعمیر و نگهداری تجهیزات شهری به تشریح یکی از اقدامات شهرداری منطقه ۱۲ در این خصوص پرداخت و اظهار کرد: چراغ راهنمایی و رانندگی با استفاده از لامپ‌های رشته‌ای فعالیت می‌کنند در حالی که روشن بودن این چراغ‌ها در تمامی ساعات شبانه روز یک وسیله پر مصرف برق محسوب می‌شود و امروزه یک المان منسوخ شده ترافیکی به حساب می‌آید.

وی افزود: با تجهیز چراغ‌های راهنمایی و رانندگی به ماژول‌های LED تا ۹۱ درصد در میزان برق مصرفی و ۹۶ درصد در هزینه برق صرفه‌جویی خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا شهرداری منطقه ۱۲ با تامین اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نسبت به تهیه و نصب حدود ۳۰۰ ماژول LED و ارتقای تمامی چراغ های راهنمایی و رانندگی در سطح منطقه ۱۲ اقدام خواهد کرد.

باقری با تاکید بر لزوم توجه به تولیدات داخلی خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای استفاده از محصولات تولید کشور در تامین این تجهیزات، از شرکت‌ها و محصولات داخلی با بهترین کیفیت استفاده خواهد کرد؛ دیگر مزیت این طرح افزایش رویت‌پذیری و بهبود قابلیت اطمینان و ایمنی برای عابران پیاده و خودروها خواهد بود.

کد خبر 360264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.