۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
به قوانین احترام بگذاریم

در بزرگراه شهید اقارب‌پرست راننده یک‌دستگاه خودرو سواری پژو در حال حرکت با دنده عقب است، حرکت بسیار خطرناکی که می‌تواند حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، یک‌شنبه ساعت ۱۹- اگر از میدان انقلاب وارد خیابان کمال اسماعیل شوید و قصد حرکت به سمت پل فردوسی را داشته باشید، با ترافیکی روان رو به رو خواهید شد.

بر اساس این گزارش، ترافیک در مسیر شرق به غرب بلوار آیینه خانه حدفاصل خواجو به سمت سی و سه پل سنگین است.

در مسیر حدفاصل پل ابوذر تا پل فلزی، همچنین خیابان توحید ترافیک کم حجم است، شمال پل فردوسی تا تقاطع پاسداران کمال اسماعیل حجم زیادی از خودروها درگیر ترافیک شده‌اند.

در خیابان بزرگمهر نیز رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است، این روزها زیاد با صحنه‌های شبیه به مسابقه سرعت بین دو و یا حتی چند خودرو در بزرگراه‌های شهر مواجه هستیم که این صحنه‌های ناخوشایند در اکثر مواقع خطرات زیادی را برای سایر رانندگانی که به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند هستند به همراه دارد.

در بزرگراه شهید اقارب‌پرست راننده یک‌دستگاه خودرو سواری پژو در حال حرکت با دنده عقب است، حرکت بسیار خطرناکی که می‌تواند حوادث ناگواری را به همراه داشته باشد.

وضعیت ترافیک در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی سرسام‌آور است، این بزرگراه در بیشتر ساعات روز ترافیک سنگینی دارد.

در مسیرهای جنوب به شمال و شمال به جنوب روگذر خیابان امام خمینی ترافیک چندانی دیده نمی شود، همچنین درخیابان جی حدفاصل خیابان همدانیان تا میدان احمدآباد حجم تردد خودروها زیاد است.

اطراف میدان آزادی به ویژه مسیر ورود به خیابان‌های دانشگاه و سعادت‌آباد ترافیک بسیار سنگینی دارد، مسیر روبه روی ترمینال کاوه از شمال به جنوب و برگشت این محور ترافیک سرسام‌آوری مشاهده می‌شود.

کد خبر 360253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.