امکانات مدیریت‌ بحران رضوانشهر ضعیف است

تیران-شهردار رضوانشهر گفت: باتوجه به ضعفی که در امکانات مدیریت بحران رضوانشهر ضعیف وجود دارد در هنگام بحران باید از شهرهای همجوار درخواست همکاری شود.

هومن شیروانیان در گفت‌ و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به محدودیت امکانات شهرداری رضوانشهر در مدیریت بحران اظهارکرد: امکانات امدادی و خدماتی این شهر تنها مخصوص شهروندان نیست، بلکه باید به شهرک سنگ و جاده‌های همجوار شهر نیز خدمات‌رسانی شود.

وی افزود: باتوجه به ضعفی که در امکانات مدیریت بحران رضوانشهر وجود دارد در هنگام بحران باید از شهرهای همجوار درخواست همکاری شود.

شهردار رضوانشهر با بیان اینکه واحد آتش نشانی این شهر با یک خودرو و بدون نیروی انسانی توانمند و با تجربه فعالیت می‌کند، تصریح‌ کرد: افزایش ایستگاه آتش نشانی، تامین نیرو و تجهیزات تخصصی آتش نشانی از مهم‌ترین نیازهای این شهر است.

وی با بیان اینکه اعتبارات شهرداری پاسخگوی رفع این نیاز نیست، گفت: براساس برنامه و بودجه شهرداری، تامین این نیازهای شهر امکان پذیر نیست و مدیریت بحران استان و سازمان‌های مدیریت بحران وزارت کشور باید در توسعه امکانات این شهر همکاری کنند.

شیروانیان خاطرنشان‌کرد: در هنگام وقوع بحران عکس العمل و سرعت کار بسیار مهم است و با وجود کمبود نیرو و امکانات این سرعت عمل کاهش می‌یابد و خسارت‌هایی به شهر تحمیل می‌شود.

وی آمادگی در هنگام وقوع آب گرفتگی و سیل را نیز مهم عنوان کرد و افزود: امکانات شهرداری برای وقوع چنین حوادثی به کار گرفته شده که البته امکانات موجود در شرایط سخت پاسخگو نیست.

کد خبر 360178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.