هیئت‌های ورزشی تیران و کرون درآمد پایدار ندارند

تیران-رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: هیئت‌های این شهرستان درآمد پایدار برای انجام فعالیت‌های سالیانه و توسعه امکانات و تجهیزات ورزشی ندارند.

مهدی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰ هیئت ورزشی در این شهرستان اظهار کرد: فعالیت‌های همگانی و قهرمانی این هیئت‌ها با کمبود اعتبارات و بودجه روبه رو است و بعضی از هیئت‌ها سالیانه بدون هیچ حمایت دولتی و مردمی باید فعالیت کنند.

وی افزود: هیئت‌های این شهرستان درآمد پایدار برای انجام فعالیت‌های سالیانه و توسعه امکانات و تجهیزات ندارند و با وجود این چالش انجام فعالیت گسترده فرهنگی ورزشی برای متولیان هیئت‌های ورزشی امکان پذیر نیست و این امر پیامدهای منفی برای جامعه دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون با بیان اینکه بی‌توجهی به ورزش مشکلات اجتماعی و جسمی ایجاد می‌کند، تصریح‌ کرد: انجام فعالیت‌های ورزشی و فرهنگ‌سازی در این حوزه نیاز امروز جامعه با توجه به گسترش زندگی ماشینی است.

وی با بیان اینکه این شهرستان از اعتبارات محل درآمد بخش خصوصی محروم است، خاطرنشان‌ کرد: به دلیل نبود اعتبار دولتی و اعتبارات درآمدی، فعالیت‌های این شهرستان دچار مشکل شده است که همکاری وزارت ورزش و جوانان در اختصاص اعتبارات ملی نیاز است.

مرادی با اشاره به کاهش محرومیت منطقه، یادآور شد: اختصاص اعتبار به شهرستان‌های محروم و دارای ظرفیت یک درخواست از سوی جامعه ورزشی این شهرستان برای انجام فعالیت‌های این حوزه است که علاوه بر انجام فعالیت‌های عمومی به تکمیل پروژه‌های عمرانی نیز کمک می‌کند.

وی ادامه‌ داد: قهرمانان جوان استانی، ملی و بین المللی در تیران و کرون رشد کرده‌اند، اما امکان حمایت از آن‌ها وجود ندارد و با توجه به وجود استعدادهای ورزشی فعال در این منطقه سرمایه‌گذاری برای این قشر ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه در بین نوجوانان این شهرستان استعدادهای ورزشی شناسایی و سرمایه‌گذاری شده‌ است، گفت: اگر این استعدادهای شناسایی شده مورد سرمایه‌گذاری و حمایت قرار گیرند در آینده چهره‌های برگزیده‌ای در سطح ملی خواهیم داشت که سرمایه‌های کشور خواهند بود.

کد خبر 360172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.