خانه صفوی میزبان نمایشگاه آثار معماری

آثار مسابقه معماری "انتخاب بهترین طرح برای ساختمان" در خانه صفوی به نمایش گذاشته شده است.

محمد آذری، دبیر کمیته اجرایی مسابقه آثار معماری مسابقه "انتخاب بهترین طرح برای ساختمان" در گفت‌وگو با خبرنگار درخصوص برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه پس از برگزاری یک نمایشگاه ملی معماری برگزار شد.

وی افزود: برای مسابقه معماری، زمینی به وسعت چهار هزار مترمربع در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان خریداری کردیم تا برای انتخاب بهترین طرح خلاقانه در عرصه معماری به عنوان یک نمونه شاخص و نمادین بماند.

مشاور مدیر مسابقه در خصوص معیارهای ارزشی و داوری این مسابقه تصریح کرد: از معیارهای داوری این مسابقه می‌توان به مواردی مانند اقتصادی بودن طرح، سهولت بهره برداری و نگهداری، طراحی منعطف و انطباق پذیر، معماری مبتنی بر زمینه و معماری انرژی کارا و استفاده از انرژی خورشیدی اشاره کرد.

آذری در ادامه با اشاره به حضور محمد رضا قانعی به عنوان دبیر کمیته داوران، تصریح کرد: دکتر سید محسن حبیبی، دکتر رامین مدنی، دکتر فرشاد نصراللهی، مهندس محمد عرب و دکتر شهاب کریمی نیا از دیگر اعضای کمیته داوران هستند.

وی با بیان این که این مسابقه توسط "شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا" برگزار می‌شود اظهار کرد: به طرح برتر این رقابت ۲۵ میلیون تومان، به نفر دوم ۱۰ میلیون تومان، به نفر سوم پنج میلیون تومان و به نفرات راه یافته به مرحله دوم (شش نفر) مبلغ سه میلیون تومان در مرحله دوم پرداخت می‌شود.

دبیر کمیته اجرایی مسابقه آثار معماری  "انتخاب بهترین طرح برای ساختمان" اظهار کرد: برای ناامید نشدن شرکت کنندگان در این مسابقه از روز نخست به آنها قول پرداخت جایزه و به نمایش گذاشتن آثارشان را در این نمایشگاه داده بودیم. هدف برگزاری این نمایشگاه مشارکت اجتماعی و تعهدات اجتماعی آن بود.

به گزارش ایمنا، نمایش آثار این مسابقه تا چهارشنبه ۱۴ آذرماه در خانه صفوی واقع در خیابان خاقانی دایر خواهد بود.

کد خبر 360171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.