چرا جلسات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب تشکیل نشده است ؟

عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: جبارزاده، معاون سیاسی وزیر کشور مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شده است و آقای سرمست که دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب است، سرپرستیِ معاونتِ سیاسی وزارت کشور را بر عهده گرفته، بنابراین نمی‌شود کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با این شرایط برگزار شود.

به  گزارش ایمنا و به نقل از خانه‌ملت، قاسم میرزایی نیکو با اشاره به عدم برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، اظهار کرد: دو هفته است که جلسات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب تشکیل نشده و با توجه به سمت جدید آقای سرمست، لازم است یک نفر دیگر به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب اضافه شود.

عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با اشاره به اینکه با حضور پنج یا شش نفر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب تشکیل می‌شود، بیان کرد: اعضای کمیسیون ماده ۱۰ احزاب شامل دو نماینده مجلس، دو نماینده از طرف قوه قضائیه و یک نفر از دولت که وزیر کشور یا معاون سیاسی وی در جلسه شرکت می‌کنند، همچنین دو نفر از دبیران کل احزاب ملی و احزاب استانی بدون حق رای در جلسات حضور دارند.

نمایندگان مجلس برای حضور در جلسات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب انتخاب شدند

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی دیگر از دلایل عدم برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب اتمام مهلت دو نماینده مجلس بود که با انتخاب مجدد من و خانم مافی در صحن، نمایندگان مجلس نیز برای شرکت در جلسات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب انتخاب شده‌اند.

میرزایی نیکو گفت: علی القاعده نباید مشکلی برای تشکیل جلسات آتی کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وجود داشته باشد و این هفته بایستی جلسه تشکیل شود.

کد خبر 360164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.