نمونه بارز مقاومت زیر بار سانسور نرفتن است

نادر طالب زاده گفت: همیشه لازم نیست جنگ رو در رو باشد گاهی اقتصادی گاه سیاسی و شاید هم فرهنگی است. مقاومت فقط خارجی نیست مبارزه با فساد هم نماد مقاومت است، نمونه بارز مقاومت نیز زیر بار سانسور نرفتن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر طالب زاده کاگردان و منتقد سینما در اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در اصفهان که امشب _شنبه ۱۰ آذر_ در سینما سوره با حضور خانواده شهید سجاد مرادی و حسن حجاریان برگزار شد، اظهار کرد: تقویت بنیان‌های فرهنگی و ارزشی و پاسخگویی به نیازهای تحلیلی و تئوریک در زمینه مباحث و موضوعات محتوایی معاصر، تجزیه و تحلیل و آسیب‌شناسی هنر و سینما بخصوص سینمای انقلاب و دفاع مقدس، پایداری جهان اسلام و نشان دادن افق نیازها و ضرورت‌ها از اهداف جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بوده است.

وی ادامه داد: هنوز اصل نبرد ادامه دارد ولی عده ای متوجه این نبرد نیستند.همیشه لازم نیست جنگ رو در رو باشد گاهی اقتصادی گاه سیاسی و شاید هم فرهنگی است. مقاومت فقط خارجی نیست مبارزه با فساد هم نماد مقاومت است، نمونه بارز مقاومت نیز زیر بار سانسور نرفتن است.

این تهیه کننده و کارگردان سینما افزود: جوانان انقلاب را بهتر از نسل های دیگر می فهمند و در بیان حقایق موفق تر هستند.

طالب زاده در پاسخ به این سوال که برای آسیب شناسی جشنواره هایی همچون عمار و مقاومت چه باید کرد، گفت: سطح جشنواره ها خوب است ولی نباید به سمت  کلیشه ها رفت. ما در جشنواره عمار اول آموزش دادیم بعد مستند سازی و سپس جشنواره برگزار کردیم برای تمام جشنواره ها باید آموزش نیرو داشته باشیم.

طالب زاده اضافه کرد: برای جشنواره آینده باید داورهای خارجی و مهمانان خارجی را به مدت ده روز در برنامه داشته باشیم تا همگی بتوانیم از تجربیات یکدیگر در زمینه مقاومت بهره مند شویم.همان گونه که پیروزی‌های مقاومت به تمام دنیا رسید، باید آثار این جشنواره نیز به تمام دنیا برسد.

کد خبر 360153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.