باید از بدهکاران بانکی تولیدکننده حمایت کنیم

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسداقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است: باید به وام های عقب افتاده تولیدکنندگان واقعی مهلت داده شود.

امیر خجسته در گفت‌وگو با ایمنا درباره نحوه برخورد با تولیدکنندگان بازداشت شده گفت:گروهی از بدهکاران بانکی، بدون اینکه سند و ضمانت معتبر بگذارند، بانک‌ها را غارت کرده و رفته‌اند.

نماینده مردم همدان در مجلس اضافه کرد: یک نوع دیگر از بدهکاران، تسهیلات دریافتی را وارد تولیدکرده‌اند، اما به علت نداشتن سرمایه در گردش، نمی توانند کار کنند؛ دولت باید به این افراد فرصت بدهد تا بتوانند جایگاه خود را پیدا کنند، این دو نوع بدهکاران باهم فرق می کنند.

نایب رییس اول کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید با افرادی که در دسته اول هستند به شدت برخورد کرد، اما از دسته دوم که معمولا کشاورزان، تولید کنندگان و کارآفرین‌ها هستند، باید حمایت و با استمهال از طرف بانک ها به آنها کمک کنیم.

خجسته درباره حضور برخی از این افراد در زندان نیز یادآور شد: کار برخی از این افراد از مسیر دولت خارج شده و با پرونده قضایی مواجه شده اند و بنابراین کاری از دست کسی بر نمی آید، با این حال ما از این دسته از بدهکاران بانکی همچنان حمایت می کنیم.

کد خبر 360140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.