به سلامت خود و فرزندانمان فکر کنیم

امروز به دلیل افزایش آلاینده‌های جوی، مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها در برخی از مناطق شهر اصفهان تعطیل شد، این خبر تلنگری بود تا با استفاده کمتر از خودروهای شخصی و استفاده حداکثری از وسایل حمل ونقل عمومی به سلامت خود و فرزندانمان فکر کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، شنبه ساعت 19:30- مسیر شرق به غرب خیابان شیخ‌مفید به سمت خیابان شیخ صدوق ترافیک چندانی ندارد، اما حجم تردد خودروها در مسیر حرکت از سمت میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا زیاد است.

بر اساس این گزارش، مسیرهای منتهی به چهارراه تختی از جمله خیابان‌های مسجد سید و عبدالرزاق ترافیک سرسام آوری دارد، حجم ترددها در خیابان‌های جی و پروین منتهی به تقاطع جی و پروین نیز رو به افزایش است.

در روگذر خیابان امام خمینی مسیر حرکت از سمت میدان استقلال به سمت بزرگراه شهید خرازی ترافیک قابل توجهی مشاهده می‌شود، همچنین در مسیرهای رفت و برگشت خیابان کمال اسماعیل حجم ترددها سنگین است.

ترافیک در خیابان‌های صائب و بهشتی بسیار سنگین است، همچنین شاهد تراکم خودروها در خیابان دانشگاه مسیر شرق به غرب به سمت تقاطع توحید دانشگاه هستیم.

در این لحظات ترافیک در مسیر شرق به غرب بلوار آیینه خانه حدفاصل پل خواجو به سمت سی و سه پل نیز سنگین دیده می‌شود، در بزرگراه شهید خرازی کُندی حرکت خودروها به دلیل ترافیک سنگین همچون روزهای گذشته باعث کلافگی رانندگان شده است.

ترافیک حدفاصل میدان قدس تا چهارراه ابن سینا به اوج خود رسیده به طوری که در بخشی از مسیر توقف کامل خودروها را می‌توان مشاهده کرد، حدفاصل چهارراه هفتم محرم به سمت خیابان مسجدسید حجم بالای تردد خودروها مشاهده می‌شود، اما در خیابان پاسداران ترافیک چندانی  وجود ندارد.

کد خبر 360115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.