طرح بازآفرینی مسجد جامع اردستان به بهره‌برداری می‌رسد

اردستان – شهردار اردستان گفت: فاز نخست پروژه بازآفرینی مسجد جامع اردستان با همیاری ستادبازافرینی شهرستان تا دهه فجر بهره برداری می رسد.

محسن حیدری، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، با بیان اینکه مردم برای تکمیل و توسعه پروژه باز آفرینی لحظه شماری می کنند، اظهار کرد: عملیات اجرای پروژه بازآفرینی محورهای اطراف مسجد جامع به طول ۱۵۰۰ متر مربع کلید خورد که اهمیت این پروژه در اتصال به مسیرهای گردشگری شمال و شمال غرب شهر است.

وی افزود: این پروژه از امتداد خیابان امامزاده اسماعیل آغاز شده و تاکنون با وجود مشکلات موجود، ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار اردستان تصریح کرد: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در بهمن ۹۶ آغاز شد و با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و  میراث فرهنگی در دست اقدام است.

 وی گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم، فاز نخست پروژه با همیاری ستاد بازآفرینی شهرستان تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

 حیدری با بیان اینکه این پروژه اکنون در پایان مراحل تکمیل فاز نخست بوده، اضافه کرد: این پروژه بارها از سوی مسئولان کشوری و استانی مورد بازدید قرار گرفته و از نزدیک روند اجرایی آن بررسی شده است.

شهردار اردستان با تأکید برلزوم تسریع در تکمیل این پروژه عنوان کرد: مردم انتظار دارند هرچه زودتر از این پروژه‌ها رونمایی شود.

 

کد خبر 360096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.