رولر آلپاین پیش زمینه تکنیک های اسکی روی چمن است

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی اسکی روی چمن بانوان گفت: فعالیت در رولر آلپاین و اسکی روی برف به تمرین و تکنیکم در اسکی روی چمن کمک می کند و در واقع این رشته‌ها پیش‌زمینه‌ای‌ هستند که بتوانم خودم را در اسکی روی چمن قوی کنم و راحت‌تر به اهدافم در این رشته برسم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حدود ۱۰ سال از عضویتش در تیم ملی اسکی روی چمن بانوان می‌گذرد که حضوری پرافتخار را تجربه کرده و مقام نخست لیگ‌های داخل کشور و عنوان چهارمی مسابقات جام جهانی از مهم‌ترین افتخارات او است.

وی عنوان اولین بانوی مربی در تیم ملی اسکی روی چمن بانوان انتخاب شد، اتفاق خوبی که امسال در ورزش برایش رقم خورد و او را به فتح سکوهای افتخار و موفقیت‌های بیشتر ترغیب کرد و پیشرفت را معنا بخشید. ورزشکاری که آرزوهای بزرگی دارد، رو به جلو پیش می‌رود و نگاهش به نقطه درخشانی است که برای دستیابی به آن اندیشه‌ای جز تلاش ندارد.

ثمین داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط خود، اظهار کرد: ۶ ماه اول سال را در اردوهای تمرینی اسکی روی چمن به سر می‌برم و در ۶ ماه دوم سال به عنوان مربی اسکی روی برف در رشته آلپاین، فعالیت می‌کنم.

وی افزود: تابستان امسال لیگ کشوری در دو مرحله در پیست بین‌المللی دیزین برگزار شد که موفق شدم عنوان نخست را در هر دو مرحله مارپیچ بزرگ و مارپیچ سرعت به دست بیاورم، ضمن اینکه اردوی آماده‌سازی به منظور اعزام به فینال جام جهانی ایتالیا را هم پشت سر گذاشتیم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی اسکی روی چمن بانوان اضافه کرد: قرار بود امسال به فینال جام جهانی در کشور ایتالیا اعزام شویم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد و دلیلش هم این بود که سفارت ایتالیا همکاری لازم را نداشت و برای ورزشکاران ملی ویزا صادر نکرد. البته فدراسیون بسیار پیگیر بود و همه تلاشش را کرد اما باز هم مسأله برطرف نشد و از شرکت در رقابت‌ها بازماندیم.

داوری تصریح کرد: در فصل زمستان به عنوان مربی آلپاین فعالیت دارم و با شاگردانم در پیست‌های دربندسر، توچال و دیزین کار می‌کنم، در حقیقت از آنجایی که تکنیک اسکی روی چمن و اسکی روی برف یکسان است من با کار کردن در اسکی روی برف می‌توانم خودم را برای اردوها و مسابقات اسکی روی چمن که فصل تابستان برگزار می‌شود آماده کنم و در واقع می‌تواند یک تمرین خوب برایم باشد.

داوری به برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور رولر آلپاین اشاره و تأکید کرد: این مسابقات مهر ماه امسال برای اولین بار انجام شد که برای شرکت‌کنندگان تجربه خوبی بود، یک رشته جدید و نو که به تازگی در کشور کار می‌شود و علاقه‌مندان خاص خودش را دارد. این رشته زیر نظر فدراسیون اسکیت و روزی آسفالت در سه رشته مارپیچ کوچک، دانهیل و پارالل در پارک ملت تهران مسابقات برگزار شد و با توجه به اینکه برای اولین بار در سطح کشور انجام می‌گرفت و من هم تمرین زیادی نداشتم توانستم در پارالل مقام سوم و در مارپیچ کوچک مقام پنجم را کسب کنم.

وی خاطر نشان کرد: هدف نهایی من اوج موفقیت در اسکی روی چمن است، فعالیت در رولر آلپاین و اسکی روی برف به تمرین و تکنیکم در اسکی روی چمن کمک می کند و در واقع این رشته‌ها پیش‌زمینه‌ای‌ هستند که بتوانم خودم را در اسکی روی چمن قوی کنم و راحت‌تر به اهدافم در این رشته برسم.

کد خبر 360063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.