فاز یک مرمت حمام خسروآقا تا پایان سال تکمیل می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی فاز نخست مرمت و بازسازی حمام خسروآقا تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حمام خسروآقا که در ضلع شمالی محور عظیم دولتخانه صفوی قرار دارد، یکی از زیباترین حمام‌های تاریخی شهر اصفهان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه بازسازی و مرمت حمام خسروآقا در اولویت کاری شهرداری اصفهان قرار گرفته است، افزود: با توجه به بازگشایی خیابان حکیم در ادامه خیابان استانداری، بخشی از حمام خسرو آقا متأسفانه تخریب شد و بخش جزئی باقی‌مانده آن در سال‌های اخیر بلاتکلیف مانده بود که خوشبختانه با طراحی مجدد و آثار باقیمانده‌ای که در کنار خیابان موجود بود، طرح بازسازی حمام خسرو آقا تهیه و به تأیید مراجع ذی‌ربط رسید.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با بیان اینکه اعتباراتی از سوی شهرداری برای این موضوع مهم پیش بینی شده است، ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرایی بازسازی فاز یک حمام آغاز شده است که امیدواریم تا پایان امسال به اتمام برسد؛ البته تا زمانی که مسیر جایگزینی برای ورودی از خیابان استانداری به خیابان حکیم بررسی و تصویب شود، امکان اجرای فاز دو حمام خسروآقا نیست.

کارگر ابراز امیدواری کرد: بتوانیم مسیر جایگزینی برای اتصال خیابان استانداری به خیابان حکیم مشخص کنیم تا عملیات مرمت و بازسازی حمام خسرو آقا به طور کامل اجرا شود.

کد خبر 360062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.