خانواده‌های شهدا چشم و چراغ کشور هستند

نطنز- نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ کشور هستند و آنچه امروز ملت ایران دارد مدیون زحمات این خانواده‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام محمدعلی شهیدی در مراسم یادواره شهدای این شهرستان با بیان اینکه نطنز دارای علمای بزرگی بوده که مایه افتخار کشور هستند، اظهار کرد: مقام شهید بسیار با ارزش و دارای قداست است و همه باید قدر بزرگ مردان را بدانند.

وی با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های آنها حق بزرگی بر گردن همه مردم دارند، افزود: مسئولان و مردم قدردان ایثارگری‌ها آنان هستند و خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ کشور برای همیشه تاریخ خواهند ماند چراکه آنچه امروز ملت ایران دارد را مدیون زحمات این خانواده‌ها است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: وظیفه همه مسئولان و مدیران و مردم این است که از خانواده گرانقدر ایثارگران حمایت کنند و نگذارند قبور مطهر شهدا گرد غربت بگیرد.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید دیدار با خانواده بزرگ شهدا را در برنامه خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام شهیدی با اشاره به به آمار شهدای انقلاب اسلامی گفت: برای بقاء و استحکام نظام و انقلاب، تاکنون تعداد ۲۳۰ هزار شهید ،۹۲۰۰ جانبار بالای ۷۰ درصد نخاعی، ۵۶۵ هزار جانباز، ۱۴۳ هزار آزاده تقدیم انقلاب شده‌ است.

کد خبر 360051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.