تیران و کرونی ها ار خدمات تامین اجتماعی بهره مند شدند

تیران-امام جمعه تیران و کرون گفت: اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران از ایستادگی، مقاومت و ایثار ملت در برابر زیاده خواهی‌ها ناشی شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، حجت الاسلام  حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به استقلال کشور و اقتدار نظام در کل جهان اظهار کرد: اقتدار و عزت کشورمان با ایثار و گذشت رزمندگان محقق و امروز نیز در جهان فراگیر شده‌است.

وی افزود: اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران از ایستادگی، مقاومت و ایثار ملت در برابر زیاده خواهی‌ها ناشی شده و این مقاومت و ایستادگی مردم در برابر ظلم و استکبار جهانی همواره ادامه دارد و دشمنان با تمام تلاش خود قادر به شکست روحیه انقلابی و ایستادگی مردم نیستند.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه کشورهای دنیا خواهان خارج شدن از سلطه آمریکا و اسراییل هستند، تصریح‌کرد: اقدامات و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی ایران کشورهای دنیا را برای استقلال طلبی بیدار کرده و کشورهای جهان با ایران همراه شده‌اند.

وی ادامه‌ داد: پیاده روی یکی از رویدادهای بین المللی است که ملت های جهان در این مراسم شرکت دارند و این امنیت و نظم مراسم اربعین در اقتدار نظام جمهوری اسلامی ریشه دارد و کشورهای جهان با ظرفیت های مختلف برای خدمت به این مراسم پیش آمده اند.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به خدمات تامین اجتماعی گفت: شش میلیون نفر از مردم کشور تحت پوشش بیمه نیستند و از خدمات درمانی و بازنشستگی استفاده نمی‌کنند که باید برای این دسته از مردم برنامه ریزی و اقدام اساسی انجام شود.

وی با بیان اینکه خدمات تامین اجتماعی باید در کل کشور گسترده شود، خاطرنشان‌کرد: مردم شهرستان تیران‌وکرون اخیرا از خدمات تامین اجتماعی در شهرستان بهره‌مند شده اند و باید پیش تر از این برنامه‌ریزی و اقدامات اساسی صورت می‌گرفت.

وی یادآورشد: درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی فرصت خدمت رسانی به مردم را فراهم‌کرده که با حضور پزشکان متخصص مردم این منطقه از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند خواهند شد.

امام جمعه تیران با اشاره به آغاز عملیات احداث بیمارستان تخصصی امام رضا(ع) تیران افزود: این مطالبه به حق مردم پس از گذشت سه دهه بالاخره محقق و به سرانجام رسید که با همکاری خیران و مشارکت دولت بزودی به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه‌کرد: مردم شهرستان در جمع آوری کمک برای تحقق ۴۰ درصد مشارکت همکاری کنند و فرصت را از بین نبرند و با همکاری و مشارکت عمومی زمینه پیشرفت و توسعه امکانات را فراهم کنند.

کد خبر 360001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.