کاشان - معاون علمی پژوهشی حوزه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) کاشان، از برگزاری نخستین مسابقه نقاشی دانش آموزی باعنوان "یمن جان من" ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم در مدارس شهرستان کاشان خبر داد.

محمد زری باف در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان اظهار داشت: باتوجه به جنایات آل سعود و حامیانش و کشتار مردم بی گناه یمن به ویژه کودکان این معاونت براین شد تا برای نخستین بار در کاشان مسابقه نقاشی را باعنوان "یمن جان من" برگزار کند.

وی افزود: وظیفه ما مسلمانان دفاع از کودکان و مردم مسلمان و بی گناه یمنی است و ما با برگزاری این مسابقه نقاشی از مظلومیت آنها دفاع خواهیم کرد.

به گفته وی، امروزه در میان آسیب دیدگان، این جنایت  زنان و کودکان، جمعیت بیشتری را به خود اختصاص داده و مطابق آمارهای ارائه شده از سوی سازمان‌های بین المللی بیش از ۵۰ هزار کودک یمنی به دلیل بمباران‌های هوایی، حملات نیروی زمینی و توپخانه ای، گرسنگی و عدم دسترسی به بهداشت و درمان، جان‌های خود را از دست داده و ده ها هزار دیگر در معرض مشکلات جدی قرار دارند.

زری باف خاطر نشان کرد: در این مسابقه کودکان و نوجوانان احساسات خود را در خصوص مظلویت کودکان مسلمان یمنی نقاشی خواهندکرد و پس از داوری آثار به دست رسیده نمایشگاهی با همین موضوع برای نخستین بار در مصلی نماز جمعه کاشان برگزار می شود.

وی اذعان داشت: این برنامه به همت معاونت علمی پژوهشی جوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) کاشان و باهمکاری بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج در مدارس شهرستان کاشان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، دانش آموزان می توانند آثار خود را تا پانزدهم آذر ماه به دفاتر بسیج دانش آموزی تحویل داده و به سه اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا می شود.

کد خبر 359990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.