دوره آموزشی تعمیر لوازم سرد کننده ویژه اصناف برگزار شد

رئیس واحد آموزش در صنایع اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان از برگزاری دوره آموزشی تعمیرکار کولر خودرو و لوازم سرد کننده ویژه اصناف خبر داد.

به گزارش ایمنا، ایرج توکلی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در راستای اجرای تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان حفاظت محیط زیست و مرجع ملی طرح حفاظت از لایه ازن (NPD) برگزار شده است، اظهار کرد: محل برگزاری دوره آموزشی تعمیرکار کولر خودرو و لوازم سرد کننده ویژه اصناف در کارگاه لوازم سرد کننده مرکز شهید رجایی اصفهان بوده است.

وی با بیان اینکه این دوره با هدف آشنایی تکنیسین ها و تعمیرکاران و دستیابی به تعهدات کشور در قبال پروتکل مونترال و کنوانسیون وین در واحدهای صنفی مرتبط اجرا شده است، افزود: در این دوره کارآموزان از اتاق اصناف، اتحادیه های  باطری سازان، لوازم خانگی و وسائل نقلیه سبک اصفهان معرفی شدند.

 رییس واحد آموزش در صنایع اداره کل آموزش فنی و حرفه اصفهان تاکید کرد: در این دوره آموزشی مهارت آموزان با سرفصل های اطلاع رسانی و اشاره به اقدامات انجام یافته از طرف سازمان حفاظت محیط زیست در راستای حفاظت از لایه ازن، ارائه برنامه حذف HCFCs و جایگزین آن گازهای مخلوط HFC، روش های بازیافت و تصفیه مبردها و به کار گیری روش های صحیح کار در بخش تعمیرگاهی و خدماتی صنعت تبرید و تهویه مطبوع آشنا شدند.

کد خبر 359987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.