سیاسی‌کاری و سیاسی‌بازی مشکلات را جبران نمی‌کند

تیران-نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاسی‌کاری و سیاسی‌بازی نه تنها مشکلات کشور را جبران نکرده بلکه معضلات جامعه را دوچندان می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، ابوالفضل ابوترابی در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان امام رضا(ع) با اشاره به شرایط سخت اقتصادی اظهار کرد: درشرایط سخت اقتصادی و دشمنی‌های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران باید در داخل کشور همدلی و همبستگی برای شکست دشمنان وجود داشته‌باشد.

وی افزود: سیاسی‌کاری و سیاسی‌بازی نه تنها مشکلات را جبران نکرده بلکه معضلات جامعه را دوچندان می‌کند پس باید مسئولان از این بازی‌های سیاسی جدا شوند و به فکر خدمت به مردم باشند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توسعه بیمارستان شهید منتظری نجف آباد و اهمیت احداث بیمارستان امام رضا(ع) تیران گفت: برای اجرای این دو پروژه عمرانی با وجود شرایط سخت اقتصادی شرایط برای انجام آن توسط دولت نبوده است و باید همکاری مردم و خیران وجود داشته‌ باشند.

وی ادامه داد: مشارکت مردم و خیران در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی علاوه بر تسریع در اجرا به رفع مشکلات مردم نیز کمک می‌کند زیرا دولت توان اجرای پروژه‌هایی با اعتبار زیاد را ندارد.

ابوترابی همکاری و همدلی بین مردم و مسئولان را ضروری عنوان کرد و گفت: هرچقدر تعامل و همکاری در هر منطقه بیشتر باشد فرصت‌سازی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات اجتماعی نیز بیشتر می‌شود و اختلافات همواره مانع از خدمت به مردم خواهد شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسین رشیدیان، امام جمعه شهرستان تیران‌وکرون بر دوری از حاشیه‌پردازی و ضرورت خدمت به مردم تاکیدکرد و گفت: بازی‌های سیاسی هیچ منفعتی برای مردم ندارد و مردم از مسئولان انتظار کار و همت در رفع مشکلات را دارند.

حجت الاسلام حسین رشیدیان یادآورشد: بیمارستان تیران‌وکرون از مطالبات مردم بوده که در گذشته به آن توجه نشده است و امروز با همت و تلاش مردم درحال انجام است.

کد خبر 359983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.