بیمارستان امام رضا(ع) تیران پس از ۳۰ سال کلنگ زنی شد

تیران-عملیات اجرایی احداث بیمارستان تخصصی و مشارکتی دولت و مردم تیران و کرون آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، مجید حججی، فرماندار تیران و کرون در مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان امام رضا(ع) با اشاره به مطالبه ۳۰ ساله مردم این منطقه برای احداث مرکز بهداشتی و درمان اظهارکرد: برای انجام  و بهره برداری از این پروژه مهم بهداشتی و درمانی به مشارکت و همکاری عموم مردم در تامین اعتبارات نیاز است.

وی افزود: این بیمارستان به همه مردم شهرستان و مسافران خدمات ارایه خواهد کرد البته در راستای تکمیل هرچه زودتر مرکز درمانی همکاری ادارات شهرستان ضروری است.

وی با بیان اینکه پروژه بیمارستان توسط شرکت توسعه عمران تیران و کرون انجام می‌شود، تصریح‌ کرد: نظارت بر حساب‌ها و فعالیت‌های مالی این پروژه توسط فرمانداری انجام می‌شود و نباید نگرانی و دغدغه‌ای برای دستگاه‌های اجرایی و مردم وجود داشته باشد.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به مشارکت مردم و دولت برای اجرای این پروژه خاطرنشان‌کرد: سهم مشارکت مردم برای این پروژه ۱۵۰ میلیارد ریال است که این اعتبار ۴۰ درصد از هزینه‌های پروژه را تامین و مابقی توسط وزارت بهداشت و درمان تامین می‌شود.

وی ادامه داد: این مرکز بهداشتی و درمانی با زیر بنایی به وسعت ۱۳ هزار متر مربع و به صورت سه مجموعه بیمارستان، اورژانس و مجموعه اداری احداث می‌شود که بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته بیمارستان تا سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا؛ احداث بیمارستان دولتی این شهرستان پس از پیگیری‌های مردمی و نمایندگان مجلس در سفر دور اول دولت نهم مصوب شد و اجرای این پروژه بر عهده وزارت راه شهرسازی قرار گرفت، اما تاکنون اجرایی نشده بود که مردم در دو سال گذشته با امضا طوماری خواستار تسریع در احداث بیمارستان دولتی این شهرستان شدند و اخیرا با اعلام موافقت اصولی وزارت بهداشت و درمان اجرای این پروژه به صورت مشارکتی بین مردم و دولت اجرایی شد.

کد خبر 359979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.