رقبا بخاطر فشار ما از پاور پلی استفاده می کنند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: یک سری از تیم ها به خاطر فشاری که ما وارد می کنیم، برای کنترل بازی از یک یار بیشتر استفاده می کنند و بعضی از تیم ها هم به خاطر فاصله زیادی که در نتیجه بازی رقم می خورد رو به بازی پاور پلی می آورند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل مقاومت قرچک اظهار کرد: قرچک امروز خیلی خوب بازی کرد، سخت است که تیم های حریف انگیزه شخصی و تیمی شان مقابل ما افزایش پیدا می کند. ضمن اینکه متاسفانه در این چند هفته اخیر تعداد زیادی از بازیکنانمان در اردوی تیم ملی حضور داشتند و نتوانستند با تیم تمرین کنند.

وی افزود: فکر می کنم بازی با نشاطی بود، هم کسانی که درسالن حضور داشتند و هم کسانی که درخانه بازی را تماشامی کردند حتما از بازی لذت برده اند. بعد از گل دقیقه اولی که دریافت کردیم، خیلی خوب به بازی برگشتیم؛ توانستیم گل هایمان را افزایش دهیم و موقعیت های زیادی خلق کنیم که می توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم.

سرمربی تیم گیتی پسند خاطر نشان کرد: قرچک با توان خوبی بازی کرد من به بازیکنانم گفته بودم که این تیم در پنج بازی نیم فصل اول دو امتیاز کسب کرده اما در چهار بازی نیم فصل دوم توانسته هفت امتیاز بدست آورد. تیمشان با توجه به شرایطی که دارد عملکرد رو به جلویی را در پیش گرفته اما ما هم در بخشی از بازی کنترل و حمله را استفاده کردیم و در مواقعی پرس را در دستور کار قرار دادیم.

لک در خصوص سیستم پاور پلی تیم ها تصریح کرد: یک سری از تیم ها به خاطر فشاری که ما وارد می کنیم، برای کنترل بازی از یک یار بیشتر استفاده می کنند و بعضی از تیم ها هم به خاطر فاصله زیادی که در نتیجه بازی رقم می خورد رو به بازی پاور پلی می آورند.

وی اضافه کرد: در فاز دفاع، حمله و حفظ توپ در مواقع پاور پلی تمرین می کنیم و من خوشحالم باتوجه به بازی پاورپلی که تیم حریف اجرا کرد به روند روبه جلوی خود ادامه دادیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به این موضوع که اتفاق خیلی بزرگی نیست که به عنوان تیم اول به پلی آف صعود کنیم، تاکید کرد: برای قهرمانی آمده ایم، منتهی فکر می کنم این اتفاق برای ادامه کار و برنامه ریزی های ما خوب است، می توانیم از مهره هایی که هنوز بازی نکرده اند در هفته های باقی مانده لیگ بازی بگیریم که برای بهتر نتیجه گرفتن با بقیه بازیکنان هماهنگ شوند.

کد خبر 359970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.